۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

مسابقات قرآن وزارت نفت

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

آخرین صورت عذاب برای طاغوت و استکبار جهانی فرج امام زمان (عج) است

فرود تازیانه های عذاب بر طاغوت در همین دنیاست و هیچ جریان طاغوتی در زندگی بشر نهادینه نمی شود و در نهایت حتی بعد چند سال بر اندازی می شود. آنچه در انقلاب ما صورت گرفت پرده ی نمایشی از این سنت بود.

مسابقات قرآن وزارت نفت، مشهد مقدس


آیت الله علم الهدی در جمع شرکت کنندگان مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت نفت بعد از تبریک میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام) و ایام دهه فجر حاضرین افزودند: برگزاری این همایش در این روز بزرگ بزرگترین جهت برای عطف توجه نظر حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه) به شما و تثبیت برکت جمع شماست.



ایشان در ادامه افزودند: برخی اوقات تصادف روز ها با یکدیگر بیانگر یک واقعیتی است برای انسان، میلاد امام عسکری (عج) در دهه ی فجر که عامل توجه دلها به وجود امام زمان(عج) است دقیقا مناسبت و رابطه ی این انقلاب با فرج امام(عج) و تناسبش را با اصلاح جهانی آن حضرت مشخص می کند.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: شما با شناختی که به آیات و مفاهیم قرآن دارید در یک سری مسائل نکاتی را کشف می کنید که مردمی که دارای این انس نیستند قادر به کشف آن نیستند. اولین خاصیت انس با قرآن ایجاد جریان دلی با فرآن و دین و اولیاء خدا است. انسان های قرآن شناس در خط عبودیت حق به یک سری توفیقات خاصی میرسند که باقی افراد از این توفیقات برخوردار نیستند.


ایشان با اشاره به جنبه ی تاریخی قرآن بیان کردند: توجه به تاریخ در قرآن دو جهت دارد اول هدایت بشر و دوم تبیین یک سری سنت های تکوینی در جریان زندگی اجتماعی بشر است. در چند آیه ی اول سوره ی فجر اشاره به همین سنت های تکوینی دارد. سنت اینکه پیدایش طاغوت مساوی با ازدیاد فساد است و این یک سنت تکوینی و اصل است در زندگی بشر.


آیت الله علم الهدی افزودند: سنت دیگر فرود تازیانه های عذاب بر طاغوت در همین دنیاست و هیچ جریان طاغوتی در زندگی بشر نهادینه نمی شود و در نهایت حتی بعد چند سال بر اندازی می شود.آنچه در انقلاب ما صورت گرفت پرده ی نمایشی از این سنت بود که آخرین صوت عذاب بر سر طاغوت و استکبار جهانی مصادف است با فرج مولایمان امام زمان(عج)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی