۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با شهردار و مدیران شهری منطقه ‌8 مشهد

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

با ساخت  و ساز های بی  رویه تجاری نباید هویت مشهد را از بین ببریم

با ساخت  و ساز های بی  رویه تجاری نباید هویت مشهد را از بین ببریم، توسعه تجاری شهر در حال حاضر به یک آفت تبدیل شده و با وضعیت موجود و ساخت‌و‌سازهای فراوان تجاری در مشهد، اطراف حرم در حال تبدیل شدن به یک شهر تجاری است که یک گنبد طلایی داخل آن وجود دارد.

دیدار با شهردار و مدیران شهری منطقه هشتم مشهد


آیت‌الله علم‌الهدی در جمع شهردار و مدیران شهری منطقه ‌8 مشهد که شامل اطراف حرم مطهر رضوی نیز می شود ، با اشاره به مشکلات متعدد موجود در این منطقه بیان کردند: محدوده منطقه 8 مشهد دارای مشکلات متعددی است که بیشتر آن‌ها در حوزه اختیارات شهرداری نیست. یکی از مشکلات موجود در این منطقه مربوط به هتل‌ها و مسافرخانه‌ها است، با وجود زحماتی که سازمان‌های ذیربط در ارتباط با هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها می‌کشند، در ر‌وزهای شلوغ زیارتی عملا هیچ نظارتی در این حوزه انجام نمی‌شود.



ایشان با بیان اینکه قاطعیت اجرائیات شهرداری در برخورد با متخلفان باید افزایش یابد، تصریح کردند: شهرداری باید در اجرائیاتش قاطع باشد و اگر خلافی از هر کسی وابسته به هر منبع قدرتی سرزد، باید با آن برخورد کند. به ساخت‌ و‌ سازهای این محدوده باید به صورت یکسان نگاه کرد‌، همچنین طرح‌های جامع و تفصیلی منطقه‌ باید مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.


آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با تاکید بر اینکه با ساخت  و ساز های بی  رویه تجاری نباید هویت مشهد را از بین ببریم، افزودند: توسعه تجاری شهر در حال حاضر به یک آفت تبدیل شده و با وضعیت موجود و ساخت‌ و‌ سازهای فراوان تجاری در مشهد، اطراف حرم در حال تبدیل شدن به یک شهر تجاری است که یک گنبد طلایی داخل آن وجود دارد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی