۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه ی هجدهم بهمن 92

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ

اگر غربی ها در تعهداتشان کوتاهی کنند همه چیز به روز اول بر می گردد

رهبر معظم انقلاب به برخی از کارکنان نظام اجازه دادند ظرفیت دیپلماسی را تشکیل بدهند و قراردادی در این بین امضا شد اما دشمنان بدانند اگر کوتاهی انجام بدهند همه چیز به جای اول خود بازمی گردد.

حطبه های نماز جمعه ، حرم امام رضا (علیه السلام)

خطبه ی اول

دریافت

 

خطبه ی دوم

دریافت

 

بخش عربی خطبه ی دوم

دریافت

 

آیت الله ظهر امروز در خطبه های سیاسی نماز جمعه مشهد، با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز مصادف با میلاد امام یازدهم، امام حسن عسگری (ع) است که مصادف با دهه فجر شده است.

 

وی ادامه داد: دوران امامت امام یازدهم یک دوران مقدمه چینی و آماده سازی شیعه برای غیبت طولانی حجت خدا بود و امام عسگری در آن دوران خفقان شدید با اجرای برنامه تشکیلات سازی در تلاش برای مانوس کردن شیعه با امام زمان بودند.

 

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: ای برادران و خواهران بدایند امام زمان(عج) ، امام دولت آینده نیست بلکه امام امروز ما هستند و ما در برابر ایشان مکلف به انجام وظایفی هستیم.

 

باید در مسیری که خود امام زمان (عج) قدم برمی دارند فعالیت کنیم

 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تکلیف این نیست که برای ظهور ایشان دعا بخوانیم بلکه باید در مسیری که خود حضرت قدم برمی دارند فعالیت داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران این بود که شیعه از وظیفه خود نسبت به امام زمان آگاه شد، ابراز کرد: بخش عمده انتظار و فرج راه افتادن به دنبال خود حضرت است.

 

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به ما نشان داد اگر مردم بخواهند و حرکت کنند تمام امداد های غیبی به سراغ آن ها می آید و دشمن را شکست خواهند داد.

 

امام جمعه مشهد یاداور شد: در زمان انقلاب شرق و غرب تصمیم گرفته بودند که امام(ره) نیاید چون قدرت های سیاسی دنیا می دانستند که انقلاب اسلامی به نفع آن ها نخواهد بود.

 

مردم چیزی جز سینه خود نداشتند که در برابر دشمنان قرار دادند

 

وی تاکید کرد: امام خمینی در آن زمان هیچ چیز جز مردم نداشت و مردم نیز هیچ چیز جز سینه خود نداشتند که در برابر دشمنان قرار دادند.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه اعضای شورای انقلاب این عقیده را داشتند که امام به ایران نیاید، گفت: اما امام خمینی آمدند و هیچ قدرتی نوتانست جلو این اقدام امام را بگیرد.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان آمریکایی ها که عنوان کردند گزینه نظامی روی میز است، گفت: شما صدها  بار است که می گویید گزینه نظامی روی میز است، شما صد بار سرتان را به سنگ می زنید که چنین حرفی را به زبان می آورید.

 

وی ادامه داد: شما در این ۳۵ سال کم دشمنی داشتند که انجام دادید، اما توانایی انجام هیچ کاری را ندارید.

 

با کوچکترین حرکت تمام پایگاه های آمریکا زیر موشک نابود خواهد شد

 

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: با کوچکترین حرکت نظامی آمریکایی و ظاهر شدن هواپیماهای آمریکایی تمام منابع آمریکا و پایگاه های نظامی آن ها زیر باران موشک ها ما قرار می گیرند و طولی نمی کشد که نابود می شوند.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به توافق نامه ژنو، گفت: رهبر معظم انقلاب به برخی از کارکنان نظام اجازه دادند ظرفیت دیپلماسی را تشکیل بدهند و قراردادی در این بین امضا شد اما دشمنان بدانند اگر کوتاهی انجام بدهند همه چیز به جای اول خود بازمی گردد.

 

امام جمعه مشهد خطاب به مردم جهان گفت: مردم جهان بدانند که ایران بمب ساز و آدم کش نبوده است که خوشبختانه این امر به جهانیان ثابت شده است.

 

رهبری اراده کنند همه پلمپ ها باز خواهد شد

 

وی خاطر نشان کرد: حدود ۳سال فناوری های هسته ای ما تعطیل شده بود اما رهبری اراده کردند پلمپ ها باز شد و فناوری هسته ای ما به اوج خود رسید، امروز هم اگر رهبری اراده کنند این اتفاق دوباره رخ خواهد داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی