۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

     

 امروز تنها جبهه ای که در مقابل استکبار تشکیل شده جبهه مقاومت است و در خط مقدم این جبهه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. در خاک ریز اول جبهه اسلام در مقابل استکبار محور مقاومت است و در طرف مقابل این جبهه محور اسرائیلی و صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش Alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار طلاب اهل سنت جدیدالورود سال تحصیلی ۹۶_۹۷ در دفتر خود در مشهد با اشاره به عضوگیری دشمن ازبین مسلمانان در برابر جبهه حق و اسلام اظهار کرد:امروز استکبار با تمام توان وامکانات خود به جنگ اسلام آمده و برای از بین بردن دین خدا و سیره رسول الله از هیچ اقدامی فرو گذاری نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: دشمن از وضعیت جنگ سخت به سراغ جنگ نرم رفته بطوریکه برای جذب نیرو به سراغ مسلمانان آمده تا بتواند از داخل خود اسلام به دین و سنت رسول الله ضربه بزند و آن را از بین ببرد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به شکل گیری محور مقاومت در منطقه گفت: امروز تنها جبهه ای که در مقابل استکبار تشکیل شده جبهه مقاومت است و در خط مقدم این جبهه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در خاک ریز اول جبهه اسلام در مقابل استکبار محور مقاومت است و در طرف مقابل این جبهه محور اسرائیلی و صهیونیستی قرار دارد.

وی با اشاره به نقش جوانان و‌نوجوانان اهل سنت طلبه در این دیدار در مقابل جبهه استکبار افزود: امروز شما بعنوان طلبه سرباز رسول الله در جامعه هستید، باید تصمیم بگیرید در مقابل جبهه استکبار از تمام امکانات و روش های تبلیغی استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: کسانیکه امروز کلمه لااله الاالله و پیغمبر اسلام را قبول دارند هیچگاه دشمن برادران دینی خود نیستند چراکه هردو آنها اسلام و سنت رسول الله را قبول دارند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اما افرادی که حاضر می شوند در زیر کلمه لااله الاالله برادر دینی خود را سر ببرند و بدترین جنایت ها را علیه مسلمانان انجام دهند سربازو انتخاب شده دشمن پیغمبر هستند که از درون اسلام جذب استکبار شده اند.

وی تصریح کرد: دشمن با نیرو گیری از بین مسلمانان و نشان دادن رفتار وحشیانه آنان می خواهد به دنیا چهره ای خون ریز و جنگ طلبی از اسلام را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: امروز خدمتگذاری شما طلبه های جوان و‌نوجوان به رسول الله خدمت فی سبیله الله نزد خداوند است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: امروز توطئه های دشمن در بین مسلمانان بصورت جنگ نرم است، شما طلبه ها بعنوان افرادی که راه نوکری و خدمتگذاری رسول الله را در پیش گرفته اید باید بعنوان سرباز در این راه قدم بردارید.

وی به هدف دشمن برای نابودی اسلام اشاره کردو گفت: امروز دشمن به پیغمبر و اسلام حمله کرده است، باید شما دشمن شناس باشید و همواره عوامل و راه های نفوذدشمن را شناسایی کنیدو در صدد مبارزه با آنان در بیایید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به نوع زندگی طلبگی اشاره کردو افزود: دوران طلبگی ارزشمند است ولی اگر فردی برای کسب ثروت و شهرت در این راه قدم بگذارد دچار اشتباه شده است.
آیت الله علم الهدی به مهمترین هدف امروز دشمن در برابر اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان قرآن و پیامبر اسلام را هدف قرار داده، امروزدنیای کفردست به دست هم داده تا چهره رسول الله و اسلام را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: در هیچ زمانی مثل امروز پیامبر (ص) اینقدر دشمن نداشته اند، دشمنان در یک جبهه واحد در برابر اسلام قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: در جبهه استکبار علیه اسلام آمریکا جلودار تر از تمام کشورها است، اروپایی ها، چینی ها و روس ها هم در این جریان حضور دارند، آنان دست به دست هم دادند تا دینی بنام اسلام در جهان وجود نداشته باشد بطوریکه زمانیکه علیه پیامبر اسلام کاریکاتور می کشند تمام این کشورهاآن را تایید می کنند.

آیت الله علم الهدی به جوانان و نوجوان طلبه اهل سنت توصیه های را بیان کرد و‌گفت: شما وارد عرصه تحصیل شده اید باید خوب درس بخوانید و سطح علمی خود را بالا ببرید، ولی بدانید علم ودانش برای طلبه هدف نیست بلکه ابزار است.
وی تصریح کرد:باید تمام استعدادها و توان خود را وقف اسلام کنید و خدمتگذار خوبی برای پیامبر(ص) باشید، شما مسیر خوبی را انتخاب کرده اید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه به تجربه طلبگی خود در طول ۵۶ سال اخیر اشاره کردو گفت: بنده در این دوران موفقعیت هایی خوبی در عرصه های اجتماعی و تحصیلی داشته ام ولی تمام ثروت و دارایی در طول این مدت به اندازه یک شاگرد سوپر مارکت هم نیست واین برای بنده مایه افتخاراست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی