۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

 

ایشان که برخوردار از عمری پر ثمر و عزتمند بود و حاصل آن، فرزندانی قهرمان و دلاور همچون آن شهید والامقام و حضرتعالی است، با توشه باری غنی از مجاهدات قهرمانانه شما در جهاد علیه دشمن بعثی، رژیم سفاک صهیونیستی و عمال قصی القلب تکفیری به دیدار معبود خود می شتابد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز اسلام سرلشکر پاسدار آقای حاج قاسم سلیمانی "دامت توفیقاته"
فرمانده معزز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی والد ماجد حضرتعالی مایه تاسف و تالم اینجانب نیز شد.
ایشان که برخوردار از عمری پر ثمر و عزتمند بود و حاصل آن، فرزندانی قهرمان و دلاور همچون آن شهید والامقام و حضرتعالی است، با توشه باری غنی از مجاهدات قهرمانانه شما در جهاد علیه دشمن بعثی، رژیم سفاک صهیونیستی و عمال قصی القلب تکفیری به دیدار معبود خود می شتابد.
مجموعه ی آثار و برکات ایثارگری ها و خدمات جنابعالی نسبت به اسلام و انقلاب باعث آبرومندی آن مرحوم در محضر مقدس پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله) و امیرالمومنین (علیه السلام) خواهد شد.
امیدوارم در این روزهای ماه صفر به لطف اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بر خوان لطف الهی متنعم باشد.
این مصیبت جانکاه را به شما عزیز دل ، خانواده محترم آن مرحوم و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و در آستان ملک پاسبان ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) از خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحوم و توفیقات روز افزون برای حضرتعالی، مسئلت می نمایم.

سیداحمد علم الهدی
۹آبان۹۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی