۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با تعدادی از طلاب شهر های اهواز و رودان

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲ ق.ظ

شما به عنوان طلبه نوکر امام زمان (عجل الله فرجه) هستید و دیگر عناوین همه خیالات است

آنچه برای شما به عنوان یک طلبه قابل توجه است این است که آخر درس خواندن کجاست؟ آیا می خواهید یک آیت الله یا مرجع تقلید یا استاد حوزه بشوید؟ اینها توهمات انتزاعی است که ممکن است بشوید یا نشوید. نکته ی مهم در اینجا ، راه و نقطه ی هدف است. و اگر شما در ابتدا با امام رضا (علیه السلام) معامله کنید، دنیا و آخرتتان تامین می شود.

دیدار با جمعی از طلاب اهواز


آیت الله علم الهدی در دیدار با تعدادی از طلاب شهر های اهواز و رودان بعد از خیرمقدم به حاضرین بیان داشتند: زیارت امام هشتم (علیه السلام) برای شما که در ابتدای جوانی هستید یک نقطه ی عطف است شما در ابتدای جوانی میتوانید یک معامله ی حساب شده با امام  هم آینده ی خود را تامین کنید و هم جاده ی زندگی را برای خود روشن کنید.


 


آنچه برای شما به عنوان یک طلبه قابل توجه است این است که آخر کار و درس خواندن کجاست؟ اینکه بگویید درس میخوانیم تا یک آیت الله یا مرجع تقلید یا استاد حوزه بشویم اینها توهمات انتزاعی است که ممکن است بشوید یا نشوید. نکته ی مهم در این مسیر مسئله ی راه و نقطه ی هدف است و اگر شما در ابتدای جوانی معامله را با امام رضا(ع) بکنید دنیا و آخرتتان تامین شده و کارتان هم مشخص است.


شما باید به حضرت بگویید از الان من وقف شما و امام زمان (عج) هستم با تمام نیرو و امکانات و هیچ چیزی جز برای شما نمی خواهم و در مقابل این قرارداد حضرت همه چیز شما را تامین می کنند. هدف از این درس خواندن شما باید بالا بردن بنیه ی نوکری شما باشد چون شما نوکر امام زمان هستید و تا آخر عمر هم نوکر خواهید بود و غیر از نوکری باقی عناوین همه خیالات است.


امام رضا (علیه السلام) امام زنده است پس دو چیز را در این درخواست داشته باشید باور و اخلاص که اگر این دو چیز را در خواهش از امام رضا (علیه السلام) داشته باشید در مقابل همه چیز را خواهید گرفت. اگر شما این مطلب را باور کردید و در آن جدی شدید هم مسیر طلبگی برای شما روشن است و هم همه چیز شما تامین خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی