۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور شما خانواده شهدا در بین مردم، تضمین‌کننده حفظ تمام ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

 

   

به گزارش Alamolhoda.com،  آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز با حضور در منزل مادر شهید حسین مهاجر قوچانی که پیکر وی به تازگی شناسایی و به میهن بازگشته است، با خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

ایشان در این دیدار با بیان این که انسان‌ها در بندگی خدا باید بخشی از راه را با اراده خود طی کنند، اظهار کرد: بخش دیگر بندگی و نزدیک‌شدن به خدا با کمک‌هایی خارج از اراده فرد صورت می‌گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: شهدا عاملی هستند برای والدینشان که آنان را در بندگی خدا بالا می‌برد؛ جز توفیقاتی که خودتان دارید مجاهدانی در راه خدا پرورش دادید و آنان وسیله اوج گرفتن شما در بندگی خدا هستند.

 

ایشان افزود: آنها برای شما در دنیا عزتی ایجاد کردند و هم‌پای آن عزت در محضر پیغمبر اکرم(ص) و صدیقه اطهرُ(س) نیز برای شما آبرو ساختند، این نعمت خدا را باید قدر بدانیم.

 

آیت الله علم‌الهدی با خاص دانستن موقعیت خانواده‌های شهدا نسبت به دیگر افراد جامعه، بیان کرد: باید قدر دانست که در بین ده‌ها هزار انسان یک نفر  پیدا می‌شود که خداوند چنین نعمتی به او ارزانی داشته است.

 

ایشان خطاب به مادر شهیدان مهاجر قوچانی گفت: پسران شما که در دنیا  زندگی می‌کردند، به هر مقام و موقعیتی می‌رسیدند برای خودشان بود اما امروز به این نقطه که رسیدند، برای شما است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شما با تقوا، اخلاص و حال خاص خود در بندگی خدا، این سرمایه را  توسعه می‌دهید، خاطرنشان کرد: آنها به مقاماتی  رسیدند که با هیچ عبادتی نمی‌توان به آن نقطه رسید.

 

وی تصریح کرد: حضور شما خانواده شهدا در بین مردم، تضمین‌کننده حفظ تمام ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

 

آیت الله علم‌الهدی افزود: در موقعیتی که اعتقاد انسان‌ها جابه‌جا می‌شود و بسیاری از آدم‌ها با انگیزه‌های انقلابی دچار ریزش می‌شوند، وجود شما خانواده شهدا لنگری است که مردم را در کشتی انقلاب نگه‌می‌دارد.

 

ایشان، پایداری خانواده شهدا پای شهادت را ارزشمند دانست و گفت: آن چه قیمت دارد، پایداری شما در این خط است، حضور شما سبب می‌شود تا هرچه آدم‌ها از انقلاب ریزش کنند، در وجود انقلاب تغییری ایجاد نشود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی