۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

فضای مجازی یکی از ابزارهای مهم نفوذ دشمن است

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ق.ظ

     

 فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که امروز در دسترس است و حتی دشمنان ما با استفاده از آن، انقلاب های رنگی را در گوشه های دنیا ساماندهی می کنند، محفلی است که نفوذ از طریق آن به راحتی صورت می گیرد

 به گزارش Alamolhoda.com ، آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار فرماندهان پدافند هوایی شمال شرق کشور که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نیروهای خط امام زمان(عج) قلمداد کرد و گفت: ولی فقیه در زمان غیبت امام زمان(عج)، حجت آن حضرت است و امتیاز اشتغال شما این است که از ناحیه ولی فقیه توفیق خدمت پیدا کرده اید که جزو سپاه آن حضرت باشید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: امروز روی کره زمین تنها ارتش و نیروهای نظامی و مسلحی که در خدمت راه امام زمان(عج) هستند، نیروهای مسلح انقلاب اسلامی هستند که به واسطه ولایت فقیه، وابسته به وجود مقدس آن حضرت می باشند. امیدواریم نهاد مقدس نیروی هوایی رضایت آن حضرت را فراهم آورد چرا که هیچ تأییدی بالاتر از این نیست که وجود مقدس امام زمان(عج) به شما توجه داشته باشند.

آیت الله علم الهدی در تبیین شرایط سیاسی روز دنیا خاطرنشان کرد: امروز اوضاع خوبی در دنیا وجود ندارد و ما با جبهه های متعددی در تقابل هستیم و در این وضعیت نهاد مقدس نیروی هوایی دو رسالت دارد؛ اولا پاسداری از آسمان این کشور و امنیت واقعی که در برابر هر گونه تجاوز ویرانگری از کشور دفاع می کند؛ ثانیا حضور در جبهه مقدم دفاع از کشور در برابر هجوم دشمنان؛ یعنی از همان ابتدا که دشمنان در صدد نابودی نیروی اسلام قرار می گیرند، شما قبل از هر نیروی دیگری به مقابله با دشمنان خواهید پرداخت.

وی یادآور شد: دعایی که وجود مقدس زین العابدین درباره مرزبانان اسلام فرموده اند، در درجه اول متوجه شما مرزبانانی است که از آسمان کشور ما دفاع می کنید.

دشمنان ما روی توان تهاجم هوایی خود متمرکز هستند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل پدافند هوایی، تصریح کرد: حکمت رهبر معظم انقلاب و بینش نافذ و کارشناسانه ایشان بود که امر فرمودند این پدافند تشکیل شود چرا که اگر این اتفاق نمی افتاد در دو عرصه ای که رسالت فعالیت شماست، کشور ما دچار یک ضعف می شد و ممکن بود نیروهای ما با کوچکترین حرکتی سرکوب شده و از بین بروند.

آیت الله علم الهدی با بیان این که دشمنان ما روی تهاجم هوایی بیش از سایر عرصه های نظامی سرمایه گذاری کرده اند، یادآور شد: در نتیجه تحقیقاتی که روی جریان کودتای نوژه انجام شد، فهمیدیم که این کودتا از سوی آمریکا برنامه ریزی شده بود که البته کشف و خنثی شد. امام خمینی(ره) در پاسخ به این کودتا فرمودند «جز حمله هوایی کار دیگری از شما ساخته نیست و به فرض موفقیت، آیا می توانید روی زمین بر این مردم حکومت کنید؟» این فرمایش امام هم یک تهدید محسوب می شد و هم مسیری را روشن کرد که دشمنان ما بدانند قدرت تسلط بر این کشور را ندارند.

وی افزود: این که می بینید دشمنان ما تاکنون دست به حمله نظامی نزده اند، یکی به خاطر هزینه بالایی است که این حمله برای آن ها دارد و ثانیا به این خاطر که می دانند طبق محاسبات خودشان توان پیشروی در کشور ما را ندارند؛ چون در هر بخش کوچکی که در این کشور بخواهند وارد شوند، با آحاد مردم ما که بسیجی هستند مقابل می شوند.

فضای مجازی یکی از ابزارهای مهم نفوذ دشمنان ماست

آیت الله علم الهدی به پروژه نفوذ دشمن اشاره و اظهار کرد: دشمنان ما در این فکر هستند که در نهادهایی مانند نهاد پدافند هوایی که یک نهاد مهم کشور است، نفوذ کنند چرا که می دانند با وجود این عوامل بازدارنده، امکان حمله به ما را ندارند. بزرگترین راهبردی که آن ها امروز در دستور کار دارند، مسأله نفوذ است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی فضای مجازی را عرصه وسیعی برای نفوذ دشمن قلمداد کرد و گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که امروز در دسترس است و حتی دشمنان ما با استفاده از آن، انقلاب های رنگی را در گوشه های دنیا ساماندهی می کنند، محفلی است که نفوذ از طریق آن بسیار راحت صورت می گیرد و دشمنان دیگر احتیاج به شگردهای دشوار گذشته ندارند.

دشمن به دنبال نفوذ در اعتقادات جوانان است

وی تصریح کرد: آنچه باید در نیروی پدافند هوایی خیلی مورد توجه قرار گیرد، استفاده اعضای این نیرو و نسل جوان آن از این فضای مجازی است که باید تأثیر آن کاملا ارزیابی شود و نیروهای ما بدانند که وابسته به یک نیروی قدسی هستند که هیچ چیز با آن برابری نمی کند و آن وجود اقدس امام زمان(عج) است.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: مسائل قلبی و اعتقادی و گرایشات عناصر ما به وجود مقدس امام زمان(عج) باید خیلی تقویت شود تا نیروهای جوان ما یک مصونیت فکری پیدا کنند چرا که دشمن می داند بهترین راه نفوذش سرمایه گذاری روی نیروهای جوان ماست چرا که نسل جوان در برخی موارد آسیب پذیرتر از نیروهای پا به سن گذاشته نشان می دهند. اگر ما بتوانیم احساسات جوانی نسل جوان مان را در مسیر وابستگی به ساحت قدسی امام زمان(عج) تقویت کنیم، راه نفوذ دشمن را به کلی سد کرده ایم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی