۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

روزمرگی بدترین آفت طلبگی است

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ

     

به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند «روزمرگی» است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی شرق کشور در مشهد اظهار کرد:یکی از خصوصیات امام هشتم، در کنار همه ویژگی‌های ایشان ابزار تبلیغ و بیان این امام رئوف بوده است و بسیاری از بزرگان تبلیغ جایگاه خود را از عنایت امام هشتم به این مسئله دارند.

وی گفت:اینکه ما مدیر و یا یک مسئول هستیم و مانند دیگر مردم زندگی کنیم درست نیست و نمی شود مدیرکل گمرک را با مدیر کل تبلیغات اسلامی مقایسه کرد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اکثر شما عزیزان جوان هستید و طول عمر انقلاب به گونه ای شده که افراد ۴۰ ساله ما متولدین ایام انقلاب هستند و آنچه مهم است در عرصه طلبگی برای شما عزیزان، نباید طلبه بودن خود را فراموش کنیم در حالیکه ادعای سربازی امام زمان(عج) را داریم و ایشان در حال جنگ هستند و دچار روزمرگی شویم باید از فضای تبلیغی که امروز ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم و با روحیه طلبگی به انجام وظایف خود بپردازیم. 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: همه ما به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند دچار روزمرگی شدن است. 

امام جمعه مشهد بیان کرد: در زمان قدیم حتی مراجع تقلید هم هیچ امکاناتی برای پیشبرد اهداف طلبگی و تبلیغ نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات بسیاری در سازمان تبلیغات فراهم شده که باید قدر این موقعیت را دانست. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز ما را دچار مشکل می کند همین روزمره شدن است، بخاطر این روزمرگی مورد بازخواست امام زمان(عج) قرار خواهیم گرفت.شما جوان هستید و  آنچه مهم است وجود نشاط در کارتان است چون کاری را که انجام میدهید قبل انجام عمل دل ، ایمان و عقیده و نشاط جوانی شما همراهتان است.باید طلبه های جوان قدر این فرصت را بدانند زیرا در دوران پیری دیگر نشاط وجود ندارد و فرصت ها به زودی می گذرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  تاکید کرد: سعی کنید روزمره نباشید و هر روزتان با دیروز متفاوت باشد که اگر اینگونه نباشید بدهکار امام زمان(عج) هستید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی