۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه ی بیست و هفتم دی ماه 92

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۱۵ ب.ظ

برچسب افراط گری به نیروهای اصیل شگرد دشمن است

دستگاه های امنیتی نباید اجازه دهند افرادی که سوریه را به سلاح‌خانه بدل کردند، بیایند و در اینجا دفتر بزنند، این اقدامات با چه توجیهی انجام می‌شود. اهل سنت بدانند دین، پیغمبر و قرآن به واسطه این انقلاب جهانی شد، همان اسلامی که شما به آن پایبند هستید.

خطبه های نماز جمعه ، حرم امام رضا (علیه السلام) 

خطبه ی اول

دریافت

 

خطبه ی دوم

دریافت

 

بخش عربی خطبه دوم

دریافت

 

 

آیت الله علم الهدی، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: نباید به عناصر انقلاب برچسب افراطی و تندرویی زد.

 

 شهید نواب صفوی نمونه زهد و اخلاص بود

 

وی با اشاره به شخصیت شهید نواب صفوی، ابراز کرد: شخصیت شهید نواب صفوی به واسطه حب به اهل بیت(ع) مطرح شد، به فردی که چنین مظهر دلدادگی بود برچسب افراطی و تندرو بودن به او زدند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه د اد: شهید نواب صفوی در زهد و اخلاص مانند نداشت اما با برچسب افراطی زدن به وی ایشان را از بسیاری از عرصه‌ها در دوران خفقان پهلوی کنار گذاشتند و اسلام از این مقطع ارزشمند محروم شد.

 

 برچسب افراطی به نیروهای اصیل شگرد دشمن است

 

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: شگرد دشمن در هر زمانی برچسب زدن به نیروهای اصیل با عنوان افراطی و تندرو است.

 

امام جمعه مشهد ابراز کرد: هرکس که در این انقلاب قاطعانه در برابر دشمنان، انحرافات و فتنه‌ها بایستد به او برچسب تندرو و افراطی زده می‌شود تا او را از صحنه کنار بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شما مردم رهبری دارید که بیدارساز امت است، لذا نباید در برابر این عملیات روانی دشمن(برچسب زدن) سوژه بشوید و در دام بیفتید.

 

 برخی ها غافل از بصیرت این ملت هستند

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: شما مردم با بصیرت‌تر از آن هستید که اگر نیروی ارزشمندی را به اسم اعتدال و با برچسب افراطی کنار بزنند، اینها غافل بصیرت شما هستند.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمنان ما با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان نان خود را در می‌آورند، تاکید کرد: استکبار در دنیا دو کار انجام می‌دهد، اول استفاده از احساسات شیعیان بی‌بصیرت در خط انتقام از دشمنان اهل بیت و دوم ایجاد شیعه‌هراسی در بین برادران سنی مذهب.

 

 هشدار به برادران اهل سنت

 

وی خطاب به برداران اهل سنت گفت: برادران اهل سنت این را بدانند، طلاب جوانی که برای آموزش به آن سوی مرزها می‌روند و با مغزهای شستشو شده باز می‌گردند در ابتدا برای خود آنها مشکل ایجاد می‌کنند و بعد برای نظام.

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: این جوانان مراقب باشند چرا که اینها نه تنها دشمن شیعه می‌شوند بلکه برای اسلام نیز دشمن می‌سازند.

 

 لزوم مقابله دستگاه های امنیتی از فعالیت سلفی ها در کشور

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی برخی اوقات فقط آمار می دهند، افزود: دستگاه های امنیتی نباید اجازه دهند افرادی که سوریه را به سلاح‌خانه بدل کردند، بیایند و در اینجا دفتر بزنند، این اقدامات با چه توجیهی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نباید دشمن را کوچک شمرد، عنوان کرد: امروز اهانت به مقدسات ابزار وهابیت است و همین مسئله موجب مسلمان‌کشی شده، این خدمت به مردم نیست، تولی و تبری نیست.

 

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: اهل سنت بدانند دین، پیغمبر و قرآن به واسطه این انقلاب جهانی شد، همان اسلامی که شما به آن پایبند هستید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی