۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ب.ظ

در بحث فتنه 88 بخش عمده ای که درگیر شدند نیرو های ارزشی بیست سال قبل بودند

 آنها که دنبال سیاست هستند آخرش به شخصیت های سیاسی محض مبدل می شوند که برایشان موقعیت و قدرت و مقام مطرح است. در بحث فتنه 88 بخش عمده ای که درگیر شدند نیرو های ارزشی بیست سال قبل بودند که در گذشته پشتوانه ی نظام بودند و الان فتنه شدند و در مقابل ولایت ایستادند. همه به خاطر این است که از دین و قرآن و ولایت و... بهره ای نبرده اند. نقطه ی مقابل آن جریان هایی هستند که فقط دنبال معنویات خالص هستند غرق در نماز عبادتند و به انقلاب و نظام و اینکه همه ی دنیا بر سر اسلام ریخته است کاری ندارند

دیدار با دانشجویان دانشگاه اصفهان، دفتر امام جمعه ی مشهد

آیت الله علم الهدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر از آنها به عنوان افسران جبهه ی جنگ نرم در مقابل دشمنان اسلام بیان داشتند: نکته ی قابل توجه برای شما این است که شما در یک مقطع حساس و نقطه ی عطف زندگی و سرآغاز سعود به یک قله قرار دارید. موقعیت سنی شما موقعیت نو بودن ماشین مغز شما شکوفایی استعداد و احساسات شما و اینکه در اول راه هستید موقعیتی ویژه و سرنوشت ساز است.

ایشان در ادامه افزودند: طبیعی است آنچه در فکر شما خلجان دارد کیفیت سازندگی آینده و سرنوشت شماست، چه در بحث زندگی مادی و چه معنوی و دنبال ابزار و راه هایی برای بهتر ساختن وضع زندگی خود هستید و چون دارای یک مبانی اعتقادی هم هستید هر شکل زندگی برای شما پسندیده نیست.

آیت الله علم الهدی خطاب به حاضرین بیان داشتند: الان که مشهد آمدید ابزاری در دست شماست که بخوبی می توانید با آن آینده و سرنوشت خود را بیمه کنید و آن قرار دادی است با امام رضا(ع) که وجود شما برای دین باشد و تمام استعداد و توانمندی شما وقف اسلام و دین باشد، در مقابل امام رضا(ع) همه چیز شما را چه مادی و چه معنوی تامین می کند. هر چه رشد در هر زمینه ای پیدا می کنید در مسیر دین ار آن استفاده کنید و این بهترین ابزار سازندگی آینده و زندگی شما از تمام جهات است.

ایشان در بیان نکته ی دوم تاکید کردند: اما نکته ای در مورد تشکل شما اینکه در نیرو های متدین دو بینش وجود دارد، یک سری تشکل ها منحصرا دنبال فعالیت های سیاسی هستند. نقطه ی مقابل این ها تشکل های معنوی هستند که دنبال دین سکولارند. هردوی این تشکل ها منحرفند و  به درد امروز و آینده ی اسلام نمی خورند.

آیت الله علم الهدی در تبیین بحث بالا افزودند: آنها که دنبال سیاست هستند آخرش به شخصیت های سیاسی محض مبدل می شوند که برایشان موقعیت و قدرت و مقام مطرح است. در بحث فتنه 88 بخش عمده ای که درگیر شدند نیرو های ارزشی بیست سال قبل بودند که در گذشته پشتوانه ی نظام بودند و الان فتنه شدند و در مقابل ولایت ایستادند. همه به خاطر این است که از دین و قرآن و ولایت و... بهره ای نبرده اند.نقطه ی مقابل آن جریان هایی هستند که فقط دنبال معنویات خالص هستند غرق در نماز عبادتند و به انقلاب و نظام و اینکه همه دنیا بر سر اسلام ریخته است کاری ندارند.

ایشان خطاب به حاضرین افزودند: شما باید به شکلی وارد میدان شوید که علم و دانستن و عبودیت شما کنار هم باشد تا به عنوان یک سرباز قوی کمک اسلام باشید و بتوانید در مقابل این جریان های مقابل اسلام با تمام قدرت بایستید و اگر این معنویت کنار شما نباشد شما قدرت ایستادگی تا آخر را ندارید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی