۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

 

به شکرانه‌ی این‌همه لطف و احساس جبهه بر آستان ولی‌نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) می‌سایم. 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی از رهبر معظم انقلاب، مردم و مسؤولانی که با لطف خود و ابراز همدردی، موحب تسکین آلام داغ دیدگان درگذشت مرحومه ریخته گرزاده شدند، تشکر کرد.

 

متن پیام:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ (بقره ۱۵۶)

با عرض سلام به عموم عزیزانی که احساسات پر شور و عواطف صمیمانه‌شان در برابر مصیبت جانکاه از دست دادن همسری مؤمن و صبور و یاوری که در کشاکش مجاهدات انقلابی همسنگری معتقد به حساب می‌آمد، آرامشی تسکین‌بخش به حقیر عنایت کرد.

 

لطف شما بزرگواران ، مقام معظم رهبری (مدظله)، مراجع عظام تقلید (ادام الله ظلهم علی رئوس الانام)، علمای اعلام، خانواده معظم شهدا، مسئولین محترم نظام اسلامی ، مدیران متعهد استان و امت حزب‌الله که در این غم ابراز همدردی نمودند، کمال تشکر و امتنان دارم. هرچند که می‌دانم این ابراز همدردی و همراهی شما مردم عزیز و مهربان با هیچ عبارتی قابل‌تقدیر و تشکر نیست، اما به شکرانه‌ی این‌همه لطف و احساس جبهه بر آستان ولی‌نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) می‌سایم و برای همه بزرگوارانی که با قدم، نفس و قلم خود موجب تسلی خاطر اینجانب و دیگر بازماندگان شدند از درگاه کبریائی حضرت احدیت سلامتی، سعادت و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

 

سید احمد علم‌الهدی

۲۹ خرداد ۹۶

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی