۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

دیدار با شورای شهر

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ب.ظ

هویت این شهر مال امام رضا(علیه السلام) است .

اولویت شورای شهر مشهد باید حفظ هویت این شهر باشد. ضمن اینکه همه گونه خدمات باید انجام بشود شهر زیارتی به شهر سیاحتی و یا شهر تجاری مبدل نشود.

دیدار اعضای شورای شهر مشهد و نمایندگان مجلس با آیت الله علم الهدی

امروز صبح اعضای شورای شهر جدید مشهد و شهردار مشهد و نمایندگان مشهد در مجلش شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت الله علم الهدی حضور یافتند و با ایشان ملاقات نمودند.

آیت الله علم الهدی در ادامه ی سخنان اعضای شورای شهر تاکید نمودند : این شورا برای من از ارزش خاصی برخوردار است. اول بخاطر چهره ی ناب اصول گرایی این شورا است. و دوم بخاطر شخصیت خاص تک تک افراد با کوله باری از سابقه های خوب افراد است . و سوم عضویت دو خانم اندیشمند و نخبه در این شورا است.

آیت الله علم الهدی ضمن تشکر از خدمات شورای شهر و شهردار محترم مشهد بیان داشت : اولویت در شهر مشهد حفظ هویت شهر است. خاستگاه تاسیس این شهر با همه ی شهر های دنیا متفاوت بوده و بخاطر امام رضا (علیه السلام) این مردم اینجا گرد هم جمع شدند و این شهر شکل گرفته. امروز هم باید این هویت حفظ شود.

ایشان با بیان بعضی مشکلات آبادانی این شهر که توسط شورای شهر قبلی ذکر شده بود اظهار داشت : اگر قرار طرح آبادانی و تجاری سازی یا طرح های سیاحتی در این شهر بهره برداری شود و متناسب با هویت این شهر نباشد . اصلا بهتر است که انجام نشود . یک ساختمان می سازید به چه قیمت ؟ یک تقاطع غیر هم سطح می سازید به چه قیمت ؟ به این قیمت که امام رضا را در این شهر کمرنگ یا حذف کنید ؟

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصادیق تبعیض در ارائه ی خدمات شهری به شهروندان در مشهد بر لزوم حفظ عدالت تاکید کرد. و از شورای شهر خواست که این مدیریت تبعیض آمیز را درست کند. و بیان کرد : برای حل این مشکلات به یک درایت دینی نیاز است.

مشروح بیانات در زیر تقدیم می گردد :

دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی