۱۴۰۳ شنبه ۰۸ ارديبهشت

رای مردم موجب اقتدار بیشتر نظام است

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

    

با پشتیبانی مردم مردم از این نظام که در صف اول مبارزه با استکبار و کفر جهانی قرار دارد، این نظام در بستر اقتدار بیشتری قرارخواهد گرفت و بر ذلت دشمنان نیز افزوده خواهد شد.


به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز با شرکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر رأی خود را در صندوق رای مستقر در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به صندوق انداخت.
وی در حاشیه حضور در حوزه انتخابیه حرم مطهر رضوی گفت: امروز حماسه دیگری در کشور رقم می‌خورد.
امام جمعه مشهد ادامه داد: شامیدواریم مردم با حضور به موقع خود پای صندوق های رای سهم خود را در ثبت این حماسه ایفا کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم که خداوند متعال به همه این خواهران و برادران عزیز، اجر عنایت کند، گفت: امیدوارم در مقابل خوشنودی قلب مقدس امام زمان (عج) از این اقدام حماسی مردم، ان‌شالله مردم و کشور و مردم مشمول دعای خیر ایشان قرار گیرند.
وی ادامه داد: حرکت مردم ما یک حماسه جبهه‌ای در مقابل دشمن بود و با  این حمایت و مشارکت حداکثری که مردم از نظام کردند، صرف نظر اینکه عمل آن ها در تعیین سرنوشتشان تاثیر داشت، ثابت کردند مردم پشتیبان این نظام هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: با پشتیبانی مردم مردم از این نظام که در صف اول مبارزه با استکبار و کفر جهانی قرار دارد، این نظام در بستر اقتدار بیشتری قرارخواهد گرفت و بر ذلت دشمنان نیز افزوده خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی