۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ ارديبهشت

واژگون کردن مجسمه فردوسی در حیاط دانشگاه فردوسی !!

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

این در حالی است که این عکس معلوم نیست برای کجاست و صحت آن مورد تایید نهادهای رسمی نیست. آیت الله علم الهدی هیچ دستور و نظری به هیچ کسی در خصوص حکیم ابوالقاسم فردوسی نداده است.

به گزارش بخش پاسخ به شایعات سایت Alamolhoda.com ، خبری اخیرا در جهت تخریب آیت الله علم الهدی در حال انتشار است که مدعی شده به دستور ایشان مجسمه فردوسی در دانشگاه فردوسی تخریب شده است.

این در حالی است که این عکس معلوم نیست برای کجاست و صحت آن مورد تایید نهادهای رسمی نیست.

آیت الله علم الهدی تا این لحظه هیچ دستور و نظری به هیچ کسی در خصوص حکیم ابوالقاسم فردوسی نداده است.

فردوسی بزرگ از شعرای تراز اول تاریخ ایران است و امروز زبان و ادب فارسی مدیون اوست. احترام و تکریم سرمایه های فرهنگی از جمله این شاعر بزرگ بر همگان ضروری است زیرا بخشی از هویت امروز ما هستند.

به همه مخاطبان فرهیخته و عزیز توصیه می شود به دلیل فضای غبار آلود شایعات به سایت شخصی آیت الله علم الهدی (Alamolhoda.com) مراجعه فرمایید و خود اصل سخنان و مواضع ایشان را مطالعه و ملاحظه کنید.

نظرات (۲)

  • محمد مهدوی
  • پاسخ شایعه
    1. تصویر منتشر شده از مجسمه فردوسی بر روی زمین، چنانکه از ظاهر عکس پیداست، قدیمی است و ارتباطی با امام جمعه مشهد هم ندارد!

    2. این مجسمه اوایل دهه ۱۳۷۰ مقابل دانشکده مهندسی سابق دانشگاه فردوسی مشهد نصب شد و سال ۱۳۷۷ و با انتقال این دانشکده، برداشته و پشت دانشکده برای چند روزی رها شد.

    3. این تصویر هم مربوط به وضعیت مجسمه در همان زمان و مربوط به حدود 18 سال پیش است!

    4. مجسمه بعد از مدتی به انبار دانشکده مهندسی منتقل شد و اکنون نیز در آنجا قرار دارد.
    سلام.این عکس قوتوشاپ است...من دانشجوی ارشد دانشگاه فردوسی ام.این نمای ساختمان دانشکده مهندسی است..اصلا روبه روی ان بیابان نیست.همش فضای سبز است....بعدش هم مجسمه فردوسی سالم سر جاشه جای درب اصلی دانشگاه.......خدا نگذره کسی رو که به دنبال شایعه سازیست....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی