۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

آقای رئیسی بر مبنای تکلیف وارد میدان شد نه قدرت‌یابی

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

   

آقای رئیسی وقتی دید جریانات سکولار و لائیک در 5 اصل تضعیف نظام اسلامی هم عهد و هم پیمان شدند، بر او تکلیف شد بیاید.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی در حاشیه ی سلسله همایش‌های بصیرت‌افزایی با عنوان «حوزه انقلابی، اندیشه و عمل» که در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، بیان داشت: چون آقای رئیسی به من منسوب هست، بنده برحسب تکلیف خود عرض می کنم.


 وی افزود: این آقا تولین آستان قدس است و همه میدانیم تولیت آستان قدس، قدرت، ثروت، نفوذ و قداستش از تمام مقامات سیاسی کشور بالاتر است، این آقا تولیت آستان قدس بود و بر صندلی آستان قدس تکیه می زد و قدرت و نفوذو قداستش را داشت، معنایی نداشت که پس از یک سال هنوز قلم آقا خشک نشده خودش را به یک سنگلاخ عظیم بیندازد  و به عنوان مجاهده در جریان ریاست جمهوری وارد شود و این درگیری ایجاد شود.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد:بیش از 80 جریان در فضای مجازی به این آقا  و زن و فرزند و خانواده ی وی و بنده فحش دادند، در حد فحاشی و دشنام نه تضعیف!

 

آقای رئیسی بر مبنای تکلیف وارد میدان شد نه قدرت یابی

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آقای رئیسی وقتی دید همه جریان ها نشستند در این 5 اصل جریانات سکولار و لائیک هم عهد و هم پیمان شدند، بر او تکلیف شد بیاید. این آقا به من گفت بنده روی این صندلی تکیه بدهم و دیگران همه چیز را برهم بزنند؟ وسط میدان می روم، سیل دارد می آید، به‌صورت یک سنگ میروم جلوی سیل، یا سیل مرا با خود می برد و یا می توانم به‌عنوان یک سنگ جلوی سیل را بگیرم؛ ایشان بر مبنای تکلیف وارد میدان شد نه قدرت یابی.


شبهه ای بین مقدسین به وجود امد که فلانی مخالف آمدن آقای رئیسی است

 

آیت الله علم الهدی ادامه داد: برخی این شبهه را انداخته اند که من موافق کاندیداتوری ایشان نبوده ام و برای همین هیچ نمی گویم. می گویند اگر این آقا که جز اهل بیت من است و من حمایتش نکرده ایم، حتما مشکلی وجود دارد. این شبهه ای است که در بین مقدسین بوجود آمده است.


وی ادامه داد: آقای رئیسی 30 سال است که داماد من است، مسؤولیت های خطیر قضایی داشته که حفظ دین و تقوا در این مسئولیت ها خیلی سخت است اما در 30 سالی که ایشان داماد بنده است، خیلی راحت پشت سر ایشان نماز می خوانم و نمازی که پشت سر ایشان می خوانم، نمازی با فضیلت می دانم که پشت سر آدم با تقوا و هم عادل،قرار می گیرم.

 

عمده هنر ایشان مدیریت بحران بود


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عمده هنر ایشان مدیریت بحران بود، هرگاه بحرانی در کشور بود ایشان مدیریت می کرد، در قائله سال 71 مشهد این آقا آمد و بحران را حل کرد، هرجا بحرانی پیش می آمد امام ایشان را بزای مدیریت بحران میفرستاد. 10 سال سازمان بازرسی کشور را از اصول شاهنشاهی برهم زده، پای آن ایستاده و اداره کرد.


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این شبهه را ایجاد کرده بودند که چون هیچ چیز در موردش نگفته، پس راضی نبوده، صحیح نیست بیشتر از این حرف بزنم، بنده نماینده ولی‌فقیه هستم و بنا نیست دنبال یک نامزد راه بیفتم و او را تبلیغ کنم، این حرف ها صرفأ برای پاسخ به علماء و مقدسین بود.

 

 

 


دریافت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی