۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

   

اوضاع روحانیت و وضع حاکم بر حوزه‌ها در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ اصلا مناسب نبود اما اکنون عزت‌مندی روحانیون با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نبوده و شاهد عزت‌مندی روحانیون و حوزه‌ها هستیم

به گزارش Alamolhoda.com ، آیت الله علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از زائرسرای ارزان قیمت آفتاب ولایت اظهار داشت:‌ بزرگ‌ترین برکتی که خداوند به ما اعطا نموده، زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که اندیشه‎‌ای که از سوی ایشان برای عزت‌بخشی روحانیت صادر می‌شود برکتی آسمانی برای اهل کشور و  روحانیت است.

وی بیان کرد: اوضاع روحانیت و وضع حاکم بر حوزه‌ها در دهه‌های 30 و 40 اصلا مناسب نبود اما اکنون عزت‌مندی روحانیون با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نبوده و شاهد عزت‌مندی روحانیون و حوزه‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نبود مراکز اسکان مناسب در مشهد از مشکلات روحانیون برای حضور در مشهد بود که هنوز هم با این مشکل در مشهد روبرو هستیم.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: احداث زائرسرای آفتاب ولایت از ابتکارات ارزشمند بوده و امید است این زائر‌سرا محلی برای منتشر شدن فیوضات الهی باشد.

وی بیان کرد: این مرکز در کنار حرم مطهر رضوی واقع شده و  امکاناتی برای تربیت و پرورش روحانیون جوان را دارد که این موضوع نشان از حسن سلیقه دست‌اندرکاران بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی