۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

بهترین راه رشد سیاسی سیره ی اهل بیت است

در فتنه ی 88 هم قشری از متدینین در کنار فتنه گران بودند. اگر بنا  شد در عرصه ی عقیدتی سیاسی نماز خوان و روزه گیر تربیت کنیم و اما این ها رشد سیاسی نداشته باشند و خط شناس نباشند، پیاده نظام برای آمریکا ساخته ایم.

دیدار با مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی


آیت الله علم الهدی در دیدار با مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی بیان داشتند: شما در سازندگی و آموزش محور اقتدار نظام در حال خدمت هستید و وظیفه ی شما پرورش و خط دهی و بصیرت افزایی نیروی انتظامی است.اجرای این رسالت و مسئولیت خطیر حرکتی مهم در حفظ انقلاب و دین و شریعت و حدود الهی دارد.


ایشان در ادامه افزودند: الان محور اقتدار نظام در اختیار شماست تا شما افکار خود را در آنها منتشر کنید و آنها را بسازید پس حیف است این فرصت را به روز مرگی تلف کنید. بدترین چیز برای یک طلبه اداری شدن است. یک طلبه با هرمقدار قدرت و توان اگر اداری شد شکست می خورد ولی اگر با روحیه ی طلبگی خدمت کرد نتیجه می گیرد.


آیت الله سید احمد علم الهدی در تبیین طلبگی بیان کردند: طرف مقابل شما نظام و دستگاه و تشکیلات نیست بلکه امام زمان(عج) است و نوکر و سرباز ایشانید. نوکر با کارمند فرق می کند، نوکر نه ساعت دارد نه حقوق مشخص ولی همه چز آن را تامیین می کند و مزد شما هم این است که آقا خوششان بیاید.


ایشان در بیان وظیفه ی حوزه نمایندگی افزودند:عناصر محور اقتدار نظام که در اختیار شما هستند اگر یک نماز خوان و عابد خوب باشد اما در مسئله ی مبانی نظام و خط رهبری توجیه نباشد این حداکثر نمز و عبادت از او متهجری می سازد که امروز یکی از پیاده نظام آمریکا همین متهجرین هستند.
آیت الله علم الهدی در انتها تاکید کردند: دربحث فتنه ی 88 هم قشری از متدینین در کنار فتنه گران بودند، اگر بنا  شد در عرصه ی عقیدتی سیاسی نماز خوان و روزه گیر تربیت کنیم اما اینها رشد سیاسی نداشته باشند و خط شناس نباشند پیاده نظام برای آمریکا ساخته ایم. بهترین راه رشد سیاسی سیره ی اهل بیت است وآنچه در صدر اسلام رخ داد. بستر زندگی تمام ائمه ی ما سیاسی بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی