۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

این انقلاب با ظهور امام زمان (عج) به پیروزی می‌رسد

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

     

مقام معظم رهبری فرمودند که ما در راه انقلاب هستیم، انقلاب هنوز به نتیجه و پیروزی نرسیده است و با ظهور امام زمان (عج) به پیروزی می‌رسد پس ما باید این را در نیمه شعبان که عواطف مردم به سمت حضرت مهدی (عج) جذب می‌شود بیشتر مورد توجه قرار دهیم.  

به گزارش Alamolhoda.com ، آیت الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فعالان مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار داشت: امسال نیمه شعبان در روز جمعه است و برنامه روز جمعه با برنامه سال‌های دیگر فرق می‌کند.‌

وی با اشاره به برنامه راهپیمایی منتظران ظهور در روز نیمه شعبان افزود: اگر برنامه‌ای مازاد بر راهپیمایی لازم است آن را طراحی کنید تا هماهنگ شود و تمامی نظریات در یک ظرف بگنجد چون پراکندگی کار نیرو و انرژی را مصرف می‌کند اما از بازدهی می‌کاهد‌. 

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه دو ظرفیت در نیمه شعبان در مشهد وجود دارد، گفت: یک مورد ظرفیت راهپیمایی منتظران ظهور در این روز و ظرفیت دیگر برنامه‌های دهه مهدویت است که باید تمامی برنامه‌ها در قالب همین ظرفیت‌ها بگنجند. 

وی ادامه داد: برنامه‌های میلاد وجود اقدس امام زمان (عج) از شب یازدهم شعبان به بعد شروع می‌شود بنابراین برنامه‌های دهه مهدویت نیز از این تاریخ آغاز به کار می‌کند. 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به برگزاری مجالس دانشگاهی در بحث کرسی آزاداندیشی و غیره گفت: راهپیمایی کار شعائری است و برنامه شعائر خاصیت احساساتی دارد که این شعائر مبدا شعوری است که در دیگر برنامه‌های دهه مهدویت پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر برنامه امسال تکرار سال گذشته باشد نیرو جذب نمی‌کند و تنوع در برنامه‌ها بهتر است. در راستای انجام برنامه‌های دهه مهدویت مثل هر سال پایگاه بسیج مساجد عامل اجرایی باشد و ائمه جماعات برای جذب مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مسئله تقریب ظهور و فرج امام زمان (عج) در دست ما است، تصریح کرد: اراده، اراده خدا است و علم زمان ظهور نزد خداوند است اما مسئله اینجاست که ما چگونه تقریب کرده و چه زمانی وسایل و ضروریات ظهور را فراهم می‌کنیم. انقلاب اسلامی تنها قدم و اقدامی است که شیعه در جریان 1170 سال غیبت در راستای تقریب ظهور انجام داده که این انقلاب اکنون به جای حساسی رسیده و گفتمان‌ها دارد از هم جدا می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه هرچه جلوتر می‌رویم جدایی‌ها و تزکیه در جریان فعال ظهور بیشتر می‌شود، گفت: در جریان سیاست انقلاب دو جریان وجود دارد یک جریان که فقط به فکر نان و آب و غیره مردم باشد و جریان دیگری که تمام شئون مردم را برای حرکت به سمت ظهور استخدام کند. 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اهمیت مسئله فعالیت‌های محتوایی تصریح کرد: تنها برطرف کردن شبهه طول عمر امام زمان(عج) مشکلی را رفع نمی‌کند و در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز باید گفتمان تقریب ظهور و حرکت انقلاب انجام و دنبال شود.  

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما در راه انقلاب هستیم، انقلاب هنوز به نتیجه و پیروزی نرسیده است و با ظهور امام زمان (عج) به پیروزی می‌رسد پس ما باید این را در نیمه شعبان که عواطف مردم به سمت حضرت مهدی (عج) جذب می‌شود بیشتر مورد توجه قرار دهیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی