۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

همایش 9دی

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

بخشی از مدیریت اجرایی کشور در دست فتنه گران یا ساکتان فتنه است

شما دارید از کسانی در مدیریت اجرایی کشور استفاده می‌کنید که آنها یا از نظام خسته شده‌اند یا اصل نظام را قبول ندارد. امروز و پس از گذشت 130 روز از تشکیل دولت جدید بخشی از مدیریت اجرایی کشور در دست برخی فتنه گران یا ساکتان در برابر فتنه قرار گرفته است.

چهارمین همایش بزرگداشت بصیرت و میثاق امت با ولایت، مهدیه مشهد


آیت‌الله احمد علم‌الهدی بعد از ظهر یک شنبه در مهدیه مشهد در جمع خیل عظیمی از زائران و مجاوران امام هشتم(ع) با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی در مصون نگه داشتن انقلاب از نقشه‌های شوم آمریکا و انگلیس برای نظام و کشور بیان کردند:حماسه 9 دی در راستای حرکت اهانت‌آمیز به سیدالشهدا(ع) در روز عاشورای سال 88 صورت گرفت که از نظر بستر زمانی این حماسه مصادف با ایام عاشورای حسینی(ع) بود و از نظر فلسفه وجودی حماسه 9 دی گرایش شدید قلبی مردم متدین نسبت به انقلاب کربلا و مظلومیت سیدالشهدا(ع) بود. آنچه 9 دی به دشمنان ثابت کرد این مسئله بود که ممکن است مردم از یک جریان حکومتی یا از یک دولت خاص بگذرند اما از دین‌شان هرگز نخواهند گذشت.


ایشان با اشاره به فجایع صورت گرفته از سوی سپاه عمر بن سعد تصریح‌کردند: در هیچ قرن و هیچ نسلی حادثه‌ای همچون عاشورا در طول تاریخ رخ نداده و مجموعه حوادثی که شیعیان در طول تاریخ با آن دست به گریبان بوده‌اند با جریان عاشورا در یک تقارب و تقارن واقع شده است.
آیت الله سید احمد علم الهدی در ادامه افزودند: این قبیل حوادث دارای وجه تشابه بالایی با حماسه حسینی و عاشورایی است و مردم می‌توانند با عبرت‌گیری از این جریان‌ها عکس‌العمل مناسبی در مقابل ضد انقلابی انجام دهند. همان‌طور که عشق به خدا و پیامبر(ص) در جریان عاشورا بسترساز شکل‌گیری حماسه حسینی(ع) بود، صیانت از ارزش‌های دینی هم بسترساز حماسه 9 دی شد.
ایشان با  اشاره به گرایشات در حماسه حسینی تأکید کردند: در جریان حماسه حسینی (ع) دو گرایش وجود داشت، یک گرایش قلبی که مرتبط با لشکر 77 تن سیدالشهدا(ع) بود که تا آخرین قطره خونشان ایستادند و نگرش دوم مربوط به سپاه 120 هزار نفری لشکر عمر بن سعد بود که شقی‌ترین و جانی‌ترین انسان‌های روی کره زمین را به خدمت گمارده بود.
آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون هم این قتل‌عام‌ها در کشورهای مختلف دنیا در حال انجام است، افزودند: افراد دارای نگرش دوم به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته نخست جریانی است که دارای انحراف فکری است و دسته دوم دسته‌ای فرصت‌طلب و قدرت‌یاب بودند که از این طریق در پی بهره‌گیری از امکانات دنیوی شدند
ایشان با اشاره به نسخه‌ای که آمریکا و انگلیس برای ملت ایران پیچیده بودند تاکید کردند: استکبار قصد داشت آنچه را امروز در سوریه می‌بینید در ایران اجرا کند اما حماسه 9 دی جلوی اجرای این نقشه دشمنان را گرفت. آمریکایی‌ها قصد داشتند تا جریان شکست خورده انتخابات را به صورت یک جریان مخالف مطرح کرده و پس از آن به بهانه حمایت از وی تکفیری‌های آدم کش را وارد کشورمان کنند تا آنها هم قتل عام بی‌رحمانه‌ای که امروز در سوریه انجام می دهند در ایران به راه بیندازند.
آیت‌الله علم الهدی افزودند: آن چیزی که امروز ما با آن سروکار داریم این مسئله است که کسانی که با فتنه همراهی کردند یا در برابر فتنه سکوت کردند می‌توان دو تفسیر را برای این کارشان مطرح کرد. در تفسیر اول این مسئله می‌توان گفت افرادی که برخی از آنها سابقه حضور در انقلاب را داشته‌اند از انقلاب برگشته اند و به تعبیر مقام معظم رهبری از "نظام خسته شده اند".
ایشان در بیان تفسیر دوم بیان کردند: تفسیر دیگر این حرکت را می‌توان اینگونه بیان کرد که این افراد از ابتدا اصل نظام را قبول نداشته‌ و خواسته‌اند تا حکومتی تشکیل شود و آنها یک کاره‌ای در این حکومت باشند و حالا که نتوانستند کاره ای شوند می خواهند همه چیز را بر هم بزنند. امروز که مردم با حماسه 9 دی فتنه و توطئه سال 88 را خاک کرده‌اند دوباره از فتنه گران در عرصه‌های اجرایی کشور استفاده می‌شود.
آیت‌الله علم الهدی در ادامه خطاب به دولتمردان تصریح کردند: شما دارید از کسانی در مدیریت اجرایی کشور استفاده می‌کنید که آنها یا از نظام خسته شده‌اند یا اصل نظام را قبول ندارد. امروز و پس از گذشت 130 روز از تشکیل دولت جدید بخشی از مدیریت اجرایی کشور در دست برخی فتنه گران یا ساکتان در برابر فتنه قرار گرفته است.
ایشان در انتقاد به دولت ابراز کردند: در عرصه مدیریت اجرایی کشور شاهد حضور افرادی هستیم که یا نظام را قبول ندارند یا از نظام و انقلاب خسته شده‌اند. بصیرت امروز ما مانند بصیرت سال 88 نیست، بلکه بصیرت مورد نیاز ما این است که بپرسیم فتنه گران سال 88 در عرصه مدیریت کشور چه می‌کنند؟
 آیت‌الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: تفسیر اعتدال این شده است که افرادی با غیرت دینی و حساس به مسائل دینی، غیر معتدل هستند و هر کسی که در برابر فتنه گر و دشمن بی تفاوت باشد فردی معتدل محسوب می‌شود.
ایشان با اشاره به سخنی از شهید رجایی افزودند: درا بتدای انقلاب شهید رجایی اظهار می‌کرد: "کفاره مدیریت انقلاب ما این است که جوانان ما در راس امور قرار بگیرند تا ما به کارکنان طاغوت نیازی نداشته باشیم".
آیت الله علم الهدی ابراز کردند: طبق همین نظر شهید رجایی ما در ابتدای انقلاب از مدیران طاغوتی استفاده نمی‌کردیم و بجای استفاده از آن افراد جوانانی در کارهای مدیریتی مشغول به کار می‌شدند که انقلابی بودند و در بین آنها افرادی همچون شهید تندگویان حضور داشتند. ما امروز به آن نوع بصیرتی نیاز داریم که خدای ناکرده مردم چشمانشان را باز نکنند و ببینند کشور به دست دشمنان سپرده شده‌است.
آیت‌الله علم الهدی افزودند: جریان فرصت طلب فتنه 88 که در واقع قصد انتقام از مردم ایران را داشت سعی کرد با بر هم زدن نظام توسط یک عده قدرت‌طلب و منافق و غرب‌گرا و یک عده افراد مارکسسیت به میدان بیاید تا همین کار زمینه را برای حضور دشمنان فراهم کند.
ایشان با اشاره به حرکت حماسه آفرین مردم در 9 دی تاکید کردند: مردم تا روزی که داعیه تقلب در انتخابات وجود داشت این مسئله را یک تقابل سیاسی دانستند و آن روزی که عکس رهبری پاره شد احساساتشان جریحه دار شد اما آن روزی که دیدند این کارها مبارزه با امام حسین(ع) است خونشان به جوش آمد و وارد میدان شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی