۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

     

هدف اصلی نظام اسلامی توسعه دین و مکتب بوده و امید می‌رود که مراجع تقلید بصیرتی را در تمام اقشار جامعه به وجود آورند تا در انتخابات آینده دولتی به وجود بیاید که حرکت انقلابی نظام سریع‌تر و با پویایی بیشتری پیش رود.

به گزارش Alamolhoda.com ، آیت‌الله علم‌الهدی بعد از ظهر امروز در نشست پرچم‌داران بصیرت در حسینیه امام خمینی (ره)  برگزار شد اظهار داشت: مجموعه‌ دولتی‌هایی که تا کنون در کشور حضور داشته‌اند با وجود اینکه از طریق مردم به قدرت رسیده‌اند در اجرا اقداماتی انجام داده‌اند که روحانیت در مورد آنها دغدغه‌مند شده است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم با وجود اینکه اقدامات زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط دولت‌ها انجام شده اما مراجع تقلید در این حوزه هنوز نگرانی‌هایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه رهنمودهایی که مراجع به ما می‌دهند می‌تواند خط را به طلاب و سربازان امام زمان نشان دهد، خاطرنشان کرد: این اقدام سبب می‌شود که راه روشن به افراد نشان داده شود تا در دولت بعدی فقها نگران سرنوشت اسلام و مکتب نباشند.

آیت‌الله علم‌الهدی  ادامه داد: هدف اصلی نظام اسلامی توسعه دین و مکتب بوده و امید می‌رود که مراجع تقلید بصیرتی را در تمام اقشار جامعه به وجود آورند تا در انتخابات آینده دولتی به وجود بیاید که حرکت انقلابی نظام سریع‌تر و با پویایی بیشتری پیش رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی