۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

 

از تمام مسؤولان و آستان قدس این توقع را داریم که از این مناطق محرومیت‌زدایی کنند، به منطقه‌ای برخوردار تبدیل‌شده و تمام مشکلات معیشت و اشتغال جوانانشان حل شود.

 

 

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی روز گذشته، 22 فرودین ماه با حضور در مناطق زلزله‌زده بخش سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان، از این مناطق بازدید و با اهالی زلزله‌زده روستاهای آسیب‌دیده دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در حاشیه این بازدید، بابیان این‌که از سوی رهبر معظم انقلاب برای دیدار با اهالی این منطقه آمده‌ام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امر فرمودند تا به نمایندگی از ایشان خدمت شما برسم و حامل سلام ایشان برای شما باشم.

 

ایشان با اشاره به خرابی خانه اهالی برخی روستاها، عنوان کرد: در بازدیدی که از خانه‌ها داشتم مشخص شد خرابی زلزله حاکی از محرومیت سکنه این منطقه است که مسؤولین باید به آن توجه کنند؛ هر جا می‌رویم، حتی ساختمانی که با چند آجر ساخته‌شده سالم مانده درحالی‌که خانه‌های مردمی که امکان ساخت‌وساز نداشتند، ویران‌شده است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: مردم در خانه‌های گلی چند ده سال قبل زندگی می‌کردند که درنتیجه این حادثه، زندگی و خانمانشان ازهم‌پاشیده شد، این موضوع دال بر محرومیت مردم این منطقه است؛ امیدواریم مسؤولین در تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای وابسته به مقام معظم رهبری، با جدیت از این منطقه محرومیت‌زدایی کنند.

 

ایشان بابیان این‌که یک سالن ورزشی در این منطقه ساخته خواهد شد، گفت: زیرساخت‌های این روستاها و مشکلات زندگی مردم ازنظر جاده، ارتباطات جمعی و مخابراتی باید برطرف شود؛ عزیزان ما در سپاه بنا دارند یک سوله ورزشی برای اهالی روستا بسازند تا جوانان در سلامتی کامل همراه با ورزش برخوردار باشند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اهمیت حل مشکل اشتغال جوانان روستاهای آسیب‌دیده، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برای اشتغال جوانان این روستاها اقدام کرده و با استفاده از ذخایر و منابعی که در کوه‌های اطراف هست، حرکت اشتغال‌زایی انجام دهند.

 

ایشان به نقش اقشار مستضعف در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تداوم آن اشاره و عنوان کرد: بار انقلاب ما از روز اول روی دوش شما مردم بوده و امروز نیز بار انقلاب را شما می‌کشید، ما در کنار شما و از یک تبار هستیم و از تبار مرفهین خوش‌گذران نیستیم

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی از تمام دستگاه‌های مسؤول خواست تا نسبت به محرومیت‌زدایی از این مناطق بکوشند و گفت: از تمام مسؤولان و آستان قدس این توقع را داریم که از این منطقه محرومیت‌زدایی کنند، این منطقه به منطقه‌ای برخوردار تبدیل شود و تمام مشکلات معیشت و اشتغال جوانانشان حل شود تا دیگر این منطقه به‌عنوان یک منطقه محروم در کنار بارگاه مقدس امام هشتم قرار نگیرد.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز امیدواری کرد تا مشکلات این مناطق به‌خصوص ساخت‌وساز خانه‌های ویران‌شده با سرعت و قدرت ادامه پیداکرده و در بازدید بعد، در خانه اهالی میهمان شوند.

 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی