۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

   

اکنون وضعیت ما در فضای مجازی مانند ابتدای جنگ تحمیلی است . متأسفانه بیشتر فضای مجازی در دستان دشمن است که این امر حرکت و کار جهادی نیروهای انقلابی را می‌طلبد تا دشمن را در این موضع نیز به عقب برانند.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی، ظهر امروز در جلسه رونمایی از قالب جدید سایت صبح توس و معرفی سردبیر جدید این رسانه، که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون در حال جنگ فرهنگی هستیم و فعال رسانه‌ای در تراز انقلاب باید زندگی جهادی داشته باشد که این امر نیازمند آن است که فرد تمام زندگی خود را  بر مبنی کار جهادی برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از لازمه‌های رسانه انقلابی و زندگی جهادی رصد اخبار است، افزود: به هر مقداری در این حوزه قوی‌تر وارد عمل شوید ابتکار عمل در دستان شما خواهد بود و باعث پیروزی شما می شود و اگر در رصد تحرکات فضای مجازی اولین تحرک را داشته باشید برخورد ابتکاری است در غیر این صورت برخود انفعالی داشته‌اید.

نماینده ولی فقیه با بیان خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: ما امروز در فضای مجازی شرایط روزهای ابتدایی جنگل تحمیلی را داریم که دشمن در غرب کشور تا سر پل ذهاب پیشروی کرده بود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: در آن دوران پادگان اباذر مورد محاصره قرارگرفته بود که سپاه برای کمک به نیروهای ارتش نیز در آنجا حاضرشده بود و تیم همراه من که مسئول کمیته آن زمان بودم با یک کامیون به سمت پادگان درحرکت بودیم.

 

آیت الله علم الهدی گفت: امروز وضعیت رسانه‌های ما پادگان اباذری است در میان محاصره دشمن که با هجمه‌های وسیع رسانه‌ای را ادامه می‌دهند ولی از این‌سو عملیاتی انجام نمی‌شود یا اینکه در معرکه خاموش می‌شود.

عقب راندن دشمن در حبهه فرهنگی حرکت و کار انقلابی می طلبد

وی با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها ۱۰ روز در دست عراقی‌ها بود، افزود:  باوجوداینکه تعداد نیروهایمان کم بود اما به دلیل حملات کوچک اما متداولی که به دشمن می‌کردیم توانستیم آن‌ها را به عقب برانیم و به دلیل اینکه حملات از سمت نیروهای ما بود ابتکار عمل در دست نیروهای ما می‌افتاد و می‌توانستند به ضربات جبران‌ناپذیری به دشمن وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یادآور شد:  اولین عملیات بزرگ در جنگ، عملیات «فتح المبین» بود و پیش‌ازاین تمام حملات تیکه پاره و سازمان‌یافته نبود و بااین‌وجود در پایان جنگ به نفع ما تمام شد و ما پیروز جنگ بودیم و دشمن همه‌چیزش را از دست داد اما ما امروز از هرزمانی مقتدرتر ایستاده‌ایم.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه اکنون وضعیت ما در فضای مجازی مانند ابتدای جنگ تحمیلی است تصریح کرد: متأسفانه بیشتر فضای مجازی در دستان دشمن است که این امر حرکت و کار جهادی نیروهای انقلابی را می‌طلبد تا دشمن را در این موضع نیز به عقب برانند.

وی ادامه داد: دشمن هجمه‌های فراوانی را علیه شخصیت‌های انقلابی کشور و وابسته به رهبری در فضای مجازی به راه می‌اندازند که متأسفانه متدینین ما را نیز به شک می‌اندازد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز شاهد آنیم که مراجعه متدینین ما به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب بیشتر است نسبت به مراجعه آن‌ها به سایت‌های انقلابی، گفت: در سایت‌های ضدانقلاب برای تخریب چهره بنده، صحبت‌هایی به من انتصاب می‌دهند که من هرگز نگفته‌ام، به‌عنوان‌مثال چند روز پیش فردی به من می‌گوید چرا شما با مردم خوزستان بدید؟ زیرا دریکی از سایت‌ها نوشته بوده شما گفته‌اید این گردوغبار عذاب الهی است؛ درصورتی‌که این سخن رئیس‌جمهوری بوده است.

نباید فضای مجازی در سیطره ضد انقلاب باشد

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی نباید بگذارند فضای مجازی کاملاً به تسخیر نیروهای ضدانقلاب درآید و این مهم جز با تلاش شبانه‌روزی و جهادی نیروهای انقلابی عملی نمی شود.

وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی دارای اعتقاد و ایمانی هستند که ضدانقلاب از آن تهی است و آن‌ها تنها به خاطر پول و سرمایه‌ای که برای ضربه زدن به انقلاب به‌پای آن‌ها ریخته شده گرد هم جمع شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: زمانی که نیروهای انقلابی در فضای مجازی به پیروزی می‌رسند شاهد آنیم که ضدانقلاب عقب‌نشینی می‌کند و حامیان مالی آن‌ها نیز سریع میدان را خالی می‌کنند.

آیت الله علم الهدی در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون فعالان انقلابی فضای مجازی در خط مقدم جنگ با دشمن قرار دارند و ما همواره برای آن‌ها آرزوی توفیق و پیروزی داریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی