۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

     

پایمردی و مقاومت بر اصول انقلاب مؤلفه "انقلابی‌بودن" است، ولایتمداری و دیانت به عنوان دو مشخصه اصلی برای مدیران انقلابی باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا که در محل هتل تابان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از مفاخر ما در این شهر مقدس وجود عزیزان مسئول با دو خاصیت دیانت و ولایت‌مداری و انقلابی‌بودن در مدیریت‌های مختلف این استان و شهر است. 

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اصول این انقلاب در رگ‌ها و شئون افراد و جامعه ما نفوذ کرده، مقام ‌معظم رهبری در عین حال به انقلابی‌بودن تاکید می‌کنند بنابراین پایبندی به اصول انقلاب و تعبد، بزرگترین مولفه انقلابی‌بودن به‌ویژه در مسئولان نهادهای نظام مقدس ما است.  

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با بیان اینکه انقلاب را همه قبول کرده‌اند و کسی منکر آن نیست، گفت: ‌آنچه مهم بوده این است که افراد پای اصول انقلاب بایستند و با تمام جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که نماد آن شهدای ما در گذشته هستند، انقلاب را یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه پایمردی و مقاومت بر اصول انقلاب مولفه انقلابی‌بودن است، گفت: خوشبختانه نسبت به تمام مسئولان به‌ویژه فرماندهان غیور و دلاور نظامی و انتظامی این شهر و استان از این دوخاصیت بهره‌مند هستند و در همه حوزه‌ها از فرماندهان متعبد و متعهد برخورداریم. 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: امیر جهانشاهی به‌عنوان یک ستاره درخشان با این دو خصوصیت در این مدت درخشش داشتند و برادر هماهنگ ایشان، امیر آذریان نیز از خاصیت تقوا و دیانت برخوردار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: گزینش حساب شده و ارزشمند امیر جهانشاهی به‌عنوان معاون فرماندهی نزاجا چیدن یک گل از بوستان امام رضا(ع) بود. ما به نعمت فرماندهی امیر آذریان در فرماندهی لشگر مفتخر بودیم و امروز با حفظ سمت در کل منطقه از ایشان استفاده می‌شود که تراکم مسئولیت برای خادم امام رضا(ع)، ازدیاد سعادت و موفقیت در خدمت‌گزاری برای ایشان  است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه وجود این عزیزان در حوزه اقتدار نظام سبب می‌شود که مظلومیت ائمه معصوم(ع) بیشتر به چشم بخورد، گفت: روزی مظلومیت‌ها به‌حدی بود که یک‌نفر از این نشانه‌ها در کنار امیر المومنین(ع) و صدیقه طاهره (س) دیده نمی‌شد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی