۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

   

عزاداری روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در مشهد باید به گونه ای برگزار شود که قلب میوه ی دلشان امام هشتم(ع) خوشنود شود، بهترین آن این است که در یک تجمع فاطمی به عنوان عرض تسلیت به امام رضا(علیه السلام) به سمت حرم حضرت حرکت کنیم.

به گزارش Alamolhoda.com،آیت الله علم الهدی در حاشیه ی دیدار با اعضاء ستاد برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون در مشهد با دعوت از مردم برای شرکت در این اجتماع عظیم بیان داشت: عزاداری روز شهادت حضرت زهرا(س) در مشهد باید به گونه ای برگزار شود که قلب میوه ی دلشان امام هشتم(ع) خوشنود شود، بهترین آن این است که در یک تجمع فاطمی به عنوان عرض تسلیت به امام رضا(ع) به سمت حرم حضرت حرکت کنیم.

آنروز در شهر جلسات عزاداری متعدد برگزار میشود اما حرکت جمعی مردمی به عنوان عرض تسلیت به محضر مقدس امام هستم (ع) با شعائر ارزشمند خود انجام شود باعث خوشنودی قلب ایشان می شود. ما مردم مشهد حداقل خدمتی که در محضر امام رضا(ع) داریم این است که در روز رنج خاطر نازنین ایشان حرکتی را انجام دهیم که امام رئوف ما خوشنود شوند.

مردم با چشم اشکبارحرکت کنند به سمت حرم مطهر و برق اشک خود را در این مسیر به حضرت رضا(ع) نشان دهند و در محضر حضرت و روی فرش حضرت عزاداری کنند و به همین منظور مراسمی در میدان شهدا در صبح شهادت ساعت 8:30 تشکیل شود و دسته جمعی به سمت حرم مطهر حرکت کرده ودر حرم مطهر امام رضا(ع) و در محضر ایشان مقتل مادر مظلومه شان را بخوانیم و اشک بریزیم.

امیدوارم همه ی مردم عزیز ما از زائر و مجاور از این حرکت استقبال کنند و در این صف نام خود را به امید شفاعت حضرت زهرا(س) ثبت کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی