۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

شورای شهر مشهد

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ

اصل انگیزه برای شما باید خدمت باشد

شما باید سعی کنید تا دچار عمل زدگی نشوید و کار بر شما مسلط نشود. اصل انگیزه برای شما خدمت باید باشد. محیط شورای شهر محیطی است که صف اول مطالبات در آن قشر مرفه هستند و قشر مستضعف در آخر مطالبات قرار می گیرند و این قشر مرفه ایجاد جو می کنند.

دیدار با اعضاء شورای شهر مشهد

آیت الله علم الهدی در دیدار با اعضای شورای شهر مشهد بعد از شنیدن سخنان چند تن از حاضرین افزودند: نشاط شما بسیار باعث خرسندی است و اینکه شما با تمام قدرت وارد عمل شدید بسیار ارزشمند است، با این که اولین دوره است شورا به 25 نفر رسیده است و این شورا خوب و سریع جا افتاده است .

نکته ی دوم انسجام شماست که واقعا قابل تقدیر است و این سبب دورنمای شفافی برای شورا شده است و شما باید سعی کنید تا دچار عمل زدگی نشوید و کار بر شما مسلط نشود. اصل انگیزه برای شما خدمت باید باشد. محیط شورای شهر محیطی است که صف اول مطالبات در آن قشر مرفه هستند و قشر مستضعف در آخر مطالبات قرار می گیرند و این قشر مرفه ایجاد جو می کنند.

گزارش تصویری جلسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی