۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

منطق تمام دولتهای آمریکایی دشمنی با ایران است

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ب.ظ

     

منطق تمام دولتهای آمریکایی دشمنی، رذالت و انجام اقسام جنایتها و توطئه ها علیه ایران است 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی چهارشنبه شب در جلسات هفتگی تفسیر قرآن در مهدیه مشهد با بیان اینکه آمریکا به طوررسمی ایران را تهدید می کنند، اظهار کرد: در این 38 سال یک نمونه از دولتهای آنها وجود ندارد که لااقل اظهار بی طرفی کرده باشد بلکه همه آنها اظهار دشمنی می کنند.
امام جمعه مشهد ادامه داد: برخی کشورها وقتی مشکلی در دنیا پیدا می کنند از نفوذ جمهوری اسلامی استفاده می کنند تا منافع خود برسند و گاهی برای جذب برخی مسوولان نیز تلاش می کنند و جاسوس می تراشند تا از نظام ما برای حل مشکلات خود در منطقه استفاده ابزاری کنند.
آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جریان های نفاق و یهود از صدر اسلام دشمنی خود را اظهار می کردند و با ترفندهای مختلف به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند و امروز نیز گرفتار این 2 جریان هستیم .
وی اضافه کرد: آنکه همه دنیا را علیه ایران به صف می کند لابی صهیونیست ها است و جریان نفاق نیز در داخل کشور مشکل تراشی می کند و اگر اینها حذف شوند مشکلات نیز برطرف می شود.
وی افزود: کلمات و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری راهبردی است و از روی احساسات نبوده و نیست چنانکه وقتی امام خمینی(ره) می فرماید منافقین از کفار بدترند به این خاطر است که کافر روش و راه خود را مشخص کرده که خدا و پیامبر(ص) را قبول ندارد اما منافق 2 رو است.
وی افزود: در داخل کشور جریانهای سیاسی منافق، انقلابی تر و ملی تر از هر انقلابی و ملی شعار نظام و انقلاب می دهند طوری که انگار صاحب انقلاب آنان هستند اما در باطن خود اصول انقلاب را باور ندارند و به دنبال بهره برداری اجتماعی هستند و می خواهند کفر را بر اسلام حاکم کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی