۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با راهداران خراسان رضوی

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

از اول انقلاب تاکنون دولت ناموفق نداشتیم

با توجه به فراز و نشیب‌های دولت‌های مختلف می توان گفت به طور کلی ازابتدای انقلاب تا کنون دولت ناموفقی نداشته‌ایم و در مجموع فعالیت‌های مدیریتی و سازندگی همواره در همه دولت‌ها رو به پیشرفت و تعالی بوده است

دیدار با راهداران خراسان رضوی،دفتر امام جمعه مشهد

آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز 26 آذر دردیدار با راهداران خراسان رضوی بعد از شنیدن سخنان یکی از مسئولین راهداری خراسان رضوی بیان کردند: مسأله حمل‌ونقل در معیشت مردم  و ارنباطات حرف اول را می‌زند و چنانچه حمل‌ونقل نقش کاربردی خود را ایفا نکند ارتباطات، اقتصاد و معیشت مردم محقق نمی‌شود.بدون برقراری ارتباطات اقتصادی بحث معیشت  در کشور تعطیل خواهد شد.


ایشان با بیان اینکه مسأله حمل‌ونقل در همه استان‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزودند: خراسان رضوی به سبب موقعیت ترانزیتی و حمل و نقل در حوزه‌های مختلف ریلی، جاده‌ای و هوایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما نکته ی مهم اینجا این است که شما در این استان در حوزه ی حمل و نقل قبل از هر سمتی اینها خادم امام رضا(ع) هستند چون ایشان بیشترین اهمیت را به مهمانان خود می دهند و شما در خدمت این زائران هستید و این بالاترین سمت ها برای شماست. چنانچه نیت شما در این کار خدمت به زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) باشد این یک شغل نخواهد بود بلکه یک عبادت است.


آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: نوسانات در نظام مردم سالاری طبیعی است، نظام مردم سالاری در کنار برکات خود باعث عدم ثبات در مسائل مختلف می‌شود و بهمین دلیل است که در کشور دیکتاتوری ثبات بیشتری ملاحظه می‌شود. در نظام دیکتاتوری، مدیریت‌ها در جایگاه ثابتی قرار دارند و این درحالی است که در کشورهای مردم‌سالاری خود مردم تصمیم گیرنده هستند و این عدم ثبات یکی از لازمه‌های حکومت مردم سالاری است.


ایشان با اشاره به فراز و نشیب‌های دولت‌های مختلف افزودند: از اول انقلاب تاکنون دولت ناموفق نداشتیم به طور کلی ازابتدای انقلاب تا کنون دولت ناموفقی نداشته‌ایم و در مجموع فعالیت‌های مدیریتی و سازندگی همواره در همه دولت‌ها رو به پیشرفت و تعالی بوده است.
آیت الله علم الهدی با اشاره به تفاوت بینش و عملکرد دولت‌های مختلف بیان کردند: در طول 35 سال گذشته جریان‌های مختلفی بر سر کارآمدند اما آنچه که اهمیت دارد این است که در هیچ یک از این دولت‌ها سقوط و سراشیبی وجود نداشته است.


ایشان در انتها عنوان کردند: باید تغییرات مدیریتی را تحمل کنیم چرا که این مردم هستند که رأی می‌دهند و تصمیم می‌گیرند بنابراین باید در برابر رأی اکثریت تمکین کنیم. نظام ما به عنوان یک نظام مردم‌سالاری دینی مظهر حاکمیت الله است لذا باید این مقدار تفاوتی که در دولت‌های مختلف وجود دارد بپذیریم و خود را با نوسانات آن تطبیق دهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی