۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

شغل شما دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) است

سران فتنه هم عبادت و نمازشان را می خواندند. اما آن روزی که منافعشان اقتضا کرد که باید مقابل نماینده ی امام زمان (عجل الله فرجه) بایستند ، ایستادند. تمام کسانی که دشمن اهل بیت (علیهم السلام) هستند به خاطر منافعشان با ایشان دشمنی می کنند. شما هم که شغلتان دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) است ، اگر در این شغل عشق مطرح شد دیگر مرز دفاع شما آخرین قطره ی خون شماست.

دیدار با فرماندهان یگانهای ویژه ی نیروی انتظامی سراسر کشور

آیت الله علم الهدی در دیدار با فرماندهان یگانهای ویژه ی نیروی انتظامی کشور بعد ازشنیدن سخنان آن ها ، بیان داشت: در این ایام که در مشهد هستید برجسته ترین توفیق شما زیارت امام رضا (علیه السلام) است. شما در زیارت جامعه ی کبیره می بیند که با عشق شما خدا همه ی دین را به ما آموخت. نکته ی مهم در اینجا رابطه ی عشق و آموزش است.




ایشان در ادامه افزودند: موطن عشق دل و موطن یادگیری فکر و مغز است واین دو موطن در دو نقطه ی متفاوتند پس چگونه عشق ابزار یادگیری است؟ دوست داشتن عامل ایجاد دید و بینش و یادگیری است. عشق تولید دید و بینش می کند و این بینش متفاوت با بینش های دیگر است چون این دانستن که عشق بوجود می آورد ضمانت اجرایی دارد.


آیت الله علم الهدی در مور عشق به اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کرد: این بصیرت شما و دید شما زیربنای آن عشق است و عشق به اهل بیت پیغمبر سبب می شود شما هم خط را بشناسید هم سیاست را و این همه از عشق به اهل بیت است که پایگاه آن مشهد است. صرف نظر از شرایط و شغل شما این نظام با شرایط امروز ، پایگاه دفاع از جبهه ی اهل بیت است و طرف مقابل آن ، دشمنان دین است.


ایشان در ادامه افزودند: درمورد سران فتنه عبادت و نمازشان را می خواندند اما آن روز که منافعشان اقتضا می کرد باید مقابل نماینده ی امام زمان(عج) می ایستادند؟ تمام اینهایی که دشمن اهل بیت(ع) هستند به خاطر منافعشان با ایشان دشمنی می کنند. شما هم که شغلتان دفاع از حریم اهل بیت(ع) است ، اگر در این شغل عشق مطرح شد دیگر مرز دفاع شما آخرین قطره ی خون شماست.


آیت الله علم الهدی در تبیین بصیرت تاکید کرد: در این انقلاب ، نظامی به نام اهل بیت (علیه السلام) تشکیل شد و ما بوسیله ی حجت امام زمان (عجل الله فرجه) اقامه ی حکومت کردیم و شما در سنگر دفاع از این نظام در این لباس مقدس قرار گرفتید و عشق شما به اهل بیت (علیه السلام) زیر بنای حرکت شما و عامل ایجاد بصیرت در شماست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی