۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

   

وقتی نسل هایی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشتند، در این راهپیمایی شرکت کرده اند، حکایت از این دارد که انقلاب اسلامی قابل زوال نیست و به صورت پویا پیشروی می کند.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی صبح امروز ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه مردم انقلابی مشهد مقدس در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز دلالت بر این دارد که مردم انقلاب اسلامی را از نوع یک انقلاب ماندنی تضمین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به پایداری و پویایی انقلاب اسلامی و اصول آن، خاطرنشان کرد: این انقلاب، انقلابی نبوده که در نطفه خفه شده و یا جوانمرگ شود. این ویژگی بحث نظام نیست، بحث انقلاب است که اصول آن ثابت و مستقر است.

آیت الله علم الهدی همچنین پررنگ بودن حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز را دلیلی بر زوال ناپذیری انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: وقتی نسل هایی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشتند، در این راهپیمایی شرکت کرده اند، این اتفاق حکایت از این دارد که انقلاب اسلامی قابل زوال نیست و به صورت پویا پیشروی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی