۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت

   

اگر دشمن روی شما حساب کرد و مورد هجمه قرار گرفتید یعنی شما قدمی برای این انقلاب برداشتید، بنده بخاطر این هجمه های دشمن که به من در فضای مجازی وارد میشود خوشحالم چون نشان دهنده این است که دشمن از سخنان و عملکرد بنده ناراحت است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با فعالان فرهنگی حسینیه ی قرآن و عترت بیان داشت: ما در فعالیت های خود اگر عملیاتی عمل کنیم موفق خواهیم بود چون امام و رهبری هر دو افرادی عملیاتی بودند و هستند، مقام معظم رهبری دستوری که می دهند راهکار اجرایی آن را هم ارائه می کنند.

وی تأکید کرد: شما اگر در فعالیت های خود عملیاتی وارد شوید موفقید اما اگر در طرح و برنامه ماندید و به پرکردن کاغذ اکتفا کردید جلو نخواهید رفت، با طرح خالی بدون عملیات کار پیش نمیرود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: اگر دشمن روی شما حساب کرد و مورد هجمه قرار گرفتید یعنی شما قدمی برای این انقلاب برداشتید، بنده بخاطر این هجمه های دشمن که به من در فضای مجازی وارد میشود خوشحالم چون نشان دهنده این است که دشمن از سخنان و عملکرد بنده ناراحت است.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: شما باید حرکت خود را در فضای مجازی گسترده و عملیاتی کنید چون گاهی تاثیرش از حسینیه نشستن بیشتر است، فضای مجازی میدان جنگی است که اگر در آن درست عمل کنید تا جایی که امکان داشته باشد بازخورد خواهد داشت و به دشمن ضربه خواهید زد چون دشمن آمده در فضای مجازی دین را براندازی کند و این برای شما سربازی امام زمان(عج) است.

وی تأکید کرد: شما اگر وارد این عرصه شدید بدانید که با فعالیت در حسینیه شما بسیار متفاوت خواهد بود و سعی کنید از تمام امکانات خود در این عرصه استفاده کنید.

 آیت الله علم الهدی در انتها بیان داشت: این عمل نباید شما را از کارهای اصلی خود بگذارد چون اثر گذاری فضای حقیقی و رودر رو بسیار بیشتر از فضای مجازی است و فعالیت در این عرصه باید کار شما در فضای حقیقی را بیشتر کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی