۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

مصاحبه با خبرگزاری حوزه

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

حوزه‌های علمیه هرگز به بودجه و امور مالی متکی نبوده‌اند
حوزه‌های علمیه هرگز به بودجه و امور مالی متکی نبوده‌اند؛ هرچند وجود بودجه می تواند در رشد فعالیت حوزویان تأثیرگذار باشد ولی مانع حرکت و پیشرفت نیست
مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد،

آیت الله علم الهدی، ضمن افتتاح و بازدید از دومین نمایشگاه دستآوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به سابقه علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه، از زمان غیبت کبری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا کنون، ابرازداشت: پژوهش‌های حوزویان همیشه از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده است.
عضو شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با تأکیدبر این مطلب که امروزه نیز تحقیقات خوبی را در زمینه‌های مختلف در حوزه‌های علمیه شاهدیم، گفت: امتیاز حوزه علمیه در عرصه پژوهش نسبت به سایر مراکز پژوهشی و علمی در توسعه سریع و پاسخ‌گویی به نیاز روز جامعه است.


عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن تصریح این مطلب که پژوهش‌های حوزویان کاربردی است،‌ در پاسخ به سؤالی درباره سبک زندگی اسلامی و نقش حوزه‌های علمیه، پاسخ داد: یکی از مسیرهای پژوهشی و تحقیقاتی حوزویان در تبیین سبک زندگی اسلامی است و در این زمینه تحقیقاتی انجام شده که در حال انجام است.
وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره بودجه حوزه های علمیه، گفت: حوزه‌های علمیه هرگز به بودجه و امور مالی متکی نبوده‌اند؛ هرچند وجود بودجه می تواند در رشد فعالیت حوزویان تأثیرگذار باشد ولی مانع حرکت و پیشرفت نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی