۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

   

آیت الله علم الهدی در دومین سفر شهرستانی خود، به نیشابور وارد شد و در نخستین برنامه خود در این شهرستان به گلزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، بامداد امروز در دومین سفر شهرستانی خود، به نیشابور وارد شد و در نخستین برنامه خود در این شهرستان به گلزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

حضور و سخنرانی در کنگره دو هزار و 300 شهید نیشابور و بزرگداشت سردار شهید «محسن قاجاریان»، برنامه محوری سفر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به شهرستان نیشابور بوده و دیدار با طلاب و روحانیان، دیدار با فعالان تشکل های فرهنگی و نخبگان، دیدار با خانواده شهید قاجاریان و حضور در شورای اداری شهرستان نیشابور از دیگر برنامه های آیت الله علم الهدی در سفر یک روزه خود به نیشابور است.

گفتنی است، در این سفر حجت الاسلام علی مظفری، رییس دادگستری استان خراسان رضوی؛ غلامعلی صادقی، دادستان مشهد؛ سردار علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛ محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مسؤولان استانی، آیت الله علم الهدی را همراهی کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی