۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

 

شورای اداری نیشابور ـ نظام و انقلاب ما، نظام و انقلابی است که قدرت دین در آن خلاصه‌شده، امروز روی کره زمین تنها جریانی که به‌عنوان دین در عرصه قدرت حاضر است، نظام اسلامی است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی در دومین سفر استانی خود، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور ضمن قدردانی از مدیرانی که در مسؤولیت‌های خود به مردم خدمت می‌کنند، اظهار کرد: بار مدیریت‌های خرد نظام به عهده شماست،  شیطان همیشه به دنبال آن است که جایی پیدا کند تا در نقطه‌ای که اوجی از عبودیت، قرب پروردگار و گوشه‌ای از ثواب اخروی برای انسانی فراهم می‌شود، آن نقطه را برهم بزند.

 

ایشان با اشاره به گزارش معاون استاندار خراسان رضوی در این جلسه، ادامه داد: آقای حسینی در ارزیابی شعارهای انقلاب، گفتند عمده شعارها، شعارهای فرهنگی بوده اما در راهپیمایی که در 17 شهریور و مقارن با تاسوعای 57 در تهران تشکیل شد، شهید بهشتی اولین شعاری را که انتخاب کردند، شعار «شعار مستضعفین، حکومت متقین» بود.

 

«شعار مستضعفین، حکومت متقین»، شعار انقلابی مردم بود

 

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که این شعار بر محور همان شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود، خاطرنشان کرد: این اولین شعاری است که مردم سر دادند و در شهرستان‌ها نیز همین شعار به‌عنوان شعار اولیه مطرح شد.

 

ایشان تصریح کرد: 37 سال پیش در آیینه فکرها و اندیشه‌ها این بود، کارگزاری نظامی که در نتیجه انقلاب در کشور استقرار پیدا می‌کند، افراد باتقوا باشند که شما نیز افرادی متقین هستید که محور کارگزاری خود در نظام را اصل تقوا قرار دادید، این آرزوی مردم، زنان و مردانی بود که در جریان اوج‌گیری مبارزات بر ضد نظام ستم‌شاهی به شهادت رسیدند و جان خود را قربان کردند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که مدیر و رییس بودن در این نظام، امتیازی ویژه محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: نظام ما یک نظام ویژه است که مدیریت، ریاست و رییس بودن در آن دارای امتیاز مادی و شخصی نیست، یعنی انسان وقتی گرفتاری‌های یک مدیر را از یک رییس‌جمهور گرفته تا وزیر، استاندار، مدیرکل و یا در عرصه نیروهای مسلح ارزیابی می‌کند به این نتیجه می‌رسد جریان مدیریت در کشور ما، جریانی ضد استراحت و آرامش است.

 

ایشان افزود: امام در سال 60 می‌دیدند که پوسته مدیریت کشور، یک پوسته متدین و انقلابی خواهد بود، ما دنبال درس و بحث و کارهای تبلیغی خودمان هستیم اما شما نیز در عین تقوا و اخلاص، کشور را در بهترین وضع اداره می‌کنید و بر ما لازم است از این زحمت شما تشکر کنیم.

 

ایران آمریکا را در منطقه ذلیل کرد

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، شرایط سیاسی و امنیتی کشور را موقعیتی خاص دانست که دنیا می‌خواهد انقلاب اسلامی را براندازی کند، تصریح کرد:امروز حرف اول را در منطقه ما می‌زنیم، از این ذلت برای آمریکا بدتر نیست که حتی به او اجازه ندادند در نشست آستانه قزاقستان شرکت کند، تنها سفیر آمریکا به‌عنوان تماشاگر نشست و اجلاس را تماشا کرد.

 

ایشان ادامه داد: برای مدیری که بخواهد واقعاً مدیریت سالمی داشته باشد، این جایگاه در مسئله منافع مادی و گذران زندگی برای او آورده‌ای ندارد، چیزی که در منفعت مادی زندگی انسان نیست و حتی باید از بسیاری از منافع خود نیز دست بردارد.

 

تنها جریانی که به‌عنوان دین در عرصه قدرت حاضر است، نظام اسلامی است

 

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: نظام و انقلاب ما، نظام و انقلابی است که قدرت دین در آن خلاصه‌شده، امروز روی کره زمین تنها جریانی که به‌عنوان دین در عرصه قدرت حاضر است، نظام اسلامی است.

 

ایشان یادآور شد: موقعیت مدیریت شما، امانت الهی و حاصل خون شهدا است، امانتی که خون شهدا به دست من و شما سپرده، روا نیست در انجام این مسؤولیت، رضای غیر خدا را در نظر داشته باشیم؛ سرمایه و گوهر اخلاص را از دست ندهید که اگر از دست دادیم، از همه انسان‌ها بیشتر ضرر کردیم.

 


دریافت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی