۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

سفر نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی به نیشابور

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

به گزارش Alamolhoda.com طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط نهاد نمایندگی ولی‌فقیه با مسئولین شهر نیشابور، پنجشنبه ۱۳بهمن ۹۵ آیت‌الله علم‌الهدی به‌منظور دیدار با نخبگان، مسئولین و مردم شهیدپرور نیشابور و شرکت در سالگرد شهید قاجاریان به  این شهر سفر خواهد رفت.

در این سفر یک‌روزه که همزمان با ایام گرامیداشت دهه ی فجر به دستور آیت‌الله علم‌الهدی بدون استقبال مردمی و مسئولین شهر برگزار خواهد شد، آیت‌الله علم‌الهدی در بدو ورود به شهر در گلزار شهدای شهر نیشابور حاضر و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام خواهد کرد.

سپس ایشان با حضور در  جمع صمیمی علما و طلاب نیشابور برای آنها سخنرانی خواهد داشت.

دیدار با مدیران شهر نیشابور در شورای اداری این شهر از دیگر برنامه‌های سفر به این شهر خواهد بود همچنین آیت‌الله علم‌الهدی قرار است بعدازظهر با حضور در منزل  آیت الله غرویان و سردار شهید قاجاریان، از خانواده ایشان دلجویی نماید.

در پایان این سفر یک‌روزه، بعد از نماز مغرب و عشاء ، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهر نیشابور با ایشان به گفتگو خواهد پرداخت.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی