۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه 31-3-92

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

انتخابات بیانگر اوج جنایات فتنه گران بود.

در شادی های پیروزی تیم ملی فوتبال به جام جهانی عده ای این پیروزی را میدانی برای بی عفتی، بی بندباری و فحشا و مفاسد خود قرار می دهند و در این زمینه دستگاه های مسئول نیز تماشاچی می شوند.

(نماز جمعه 92/3/31)

امام جمعه مشهد با بیان این که جشن نیمه شعبان به همه ما تعلق دارد، گفت: مردم نباید جشن های نیمه شعبان را تنها به مسئولان شهری و نهادهای رسمی و شهرداری ها واگذار کنند و باید خود مردم در هرچه باشکوه برگزار کردن این مراسم تلاش کنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، از خلق حماسه سیاسی ملت ایران و پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب تشکر و قدردانی کرد.
 

ضرورت باشکوه برگزار شدن جشن های نیمه شعبان
 وی اظهار داشت: جشن های نیمه شعبان به همه مردم تعلق دارد و این طور نیست که بزرگداشت آن تنها به دستگاه ها و نهادها واگذار شود.
 آیت الله علم الهدی با بیان اینکه برخی اصحاب سیر و سلوک ، نشانه ی نزدیکی ظهور را باشکوه برگزار کردن مراسم فاطمیه و نیمه شعبان می دانند، ابراز کرد: امروزه شاهد آن هستیم که سال به سال این شعائر با وسعت و گستردگی بیشتری برگزار می شود.

صدا و سیما جلوگیری کند
وی با اشاره به ابتکارات و نوآوری های زیبایی که توسط مجموعه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران هر سال و هر ماه شاهد آن هستیم، افزود: با این حال باید برنامه های هنری که در این مجموعه برای امام زمان(عج) تولید می شود متناسب با شان آن حضرت بوده و از تولید برنامه های نامناسب جلوگیری شود.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: پخش یک غزل عاشقانه با یک آهنگ مبتذل برای امام زمان(عج) در شان ایشان نبوده بلکه توهین به امام عصر(عج) است.
 
هنر در خدمت دین و شعائر الهی باشد
ایشان با بیان این که بنده ضد هنر نیستم، ابراز داشت: اگر قرار است هنر در خدمت دین و شعائر الهی باشد، باید آهنگسازان و هنرمندان ، اثری متناسب با شان امام زمان(عج) مانند آهنگ سریال امام علی(ع) بسازند.
وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرموده اند که صدا و سیما در موسیقی مصرف گرا نباشد، عنوان داشت: ایشان فرموده اند که باید این مجموعه در این زمینه مبتکر و نوآور باشد.

انتقاد از بی عفتی در شادی پیروزی ایران و بی مسئولیتی دستگاه های مسئول
آیت الله علم الهدی با اشاره به حماسه ورزشی اخیر قهرمانان فوتبالیست تیم ملی و صعود ایران به رقابت های جام جهانی فوتبال اظهار داشت: حرکت ورزشکاران تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی، یک حرکت قوی و عظیم در مقابل دنیایی است که می خواهد در همه زمینه ها ما را بایکوت کند.
وی با بیان این که در مسئله صعود به جام جهانی، نظام پیروز شد، گفت: با این حال از یک طرف یک طیف برای مصادره این پیروزی می آید و از طرف دیگر عده ای این پیروزی را میدانی برای بی عفتی، بی بندباری و فحشا و مفاسد خود قرار می دهند و در این زمینه دستگاه های مسئول نیز تماشاچی می شوند.

قدردانی از انسانیت و ادب نامزدهای ریاست جمهوری
امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در 24 خرداد و با تشکر از مردم برای وفاداری و دین مداری خود در این عرصه عنوان کرد: همانطور که رهبری پیش بینی کرده بودند، این حماسه سیاسی در کمال آرامش و با حضور پرشور و باشکوه مردم شکل گرفت.
وی با تشکر از انسانیت و ادب نامزدهایی که در این دوره رای نیاوردند، افزود: این افراد به رای مردم احترام گذاشته و انتخابات را زیر سوال نبردند.


 
انتخابات امسال اوج جنایات فتنه گران را به نمایش گذاشت

آیت الله عم الهدی بیان کرد: اینجا جنایت فتنه گران در سال 88 و خیانت آن ها که در کمال ناجوانمردی در برابر 11 میلیون رای ادعای تقلب کردند، نمایان شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فرد پیروز با اختلاف 0.7 درصد پیروز انتخابات شد که ممکن بود با حتی یک شکایت از سوی دیگر کاندیداها انتخابات به مرحله دوم کشیده شود و معلوم نبود در دور دوم چه اتفاقی می‌افتاد، اما کاندیداهای شکست خورده با کمال ادب نتیجه را قبول کردند.
وی با بیان اینکه اگر بنا باشد فتنه گران مورد محاکمه قرار بگیرند، مسئله به این سادگی ها نیست، یادآور شد: فتنه گران نه تنها خائن به اسلام و نظام هستند بلکه بالاترین جنایت وقیهانه را اجرا کردند و الان روشن شد که آن روز دچار چه سانحه عظیمی شده بودیم.

خطبه ی اول

دریافت

خطبه ی دوم

دریافت

خطبه ی عربی

دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی