۱۴۰۳ يكشنبه ۱۸ شهریور

     

باید از ظرفیت تمام دستگاهها و نهادهای مرتبط استان برای آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

به گزارش Alamolhoda.com،  آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان رضوی که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضدی برگزار شد، بعد از شنیدن  سخنان و گزارشات چند نفر از حاضرین بیاداشت: در چند نشست گذشته، فعالیت این ستاد در زمینه مسائل تشکیلاتی بوده است .باید برای حل مشکلات مسائل تشکیلاتی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، کمیسیونی از نمایندگان دستگاه‌ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این کمیسیون متشکل از ۵ تا ۷ دستگاه است، افزود: با توجه به اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر نهادی تازه راه است قطعاً با مشکلاتی در اجرا و ریل‌گذاری آئین‌نامه مواجه است و هدف این کمیسیون پیگیری مباحث تشکیلاتی است.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: این کمیسیون متشکل از نماینده استانداری، نماینده دادستانی، نماینده آموزش‌وپرورش، نماینده سازمان تبلیغات، نماینده اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، نماینده صداوسیما و نماینده‌ای از سازمان بسیج است و مسائل ساختاری ستاد را بر عهده دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی