۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

دیدار پاسداران انقلاب اسلامی

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ق.ظ

پاسداران حافظ ارزش های انقلاب هستند.

شما سپاهیان پاسدار حافظ انقلاب اسلامی هستید این انقلاب را سیدالشهدا(ع) آغاز کردند و پایان این انقلاب نیز با حاکمیت امام زمان(عج) خواهد بود و انقلاب ما وسط این دو انقلاب است.

دیدار پاسداران انقلاب اسلامی


آیت الله علم الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی زمینی سپاه، گفت: پاسداران حافظ ارزش های انقلاب هستند. مسئله ای که به عنوان یک اصل قدیمی در زندگی اجتماعی سیاسی خود باید مورد توجه قرار بدهیم واقعیت اعتقادی و یا مبانی باورمندانی دینی و شرعی این نظام و این انقلاب است.


ایشان خطاب به این فرماندهان نیروی زمینی سپاه بیان کردند: شما عزیزان ایثارگر در یک کسوت مقدس خدمتگزاری نظام و ایثارگری و دفاع از مبانی انقلاب قرار دارید و به عنوان صف مقدم با همه توان در حوزه ایثارگری، فداکاری می کنید.


آیت الله علم الهدی خاطرنشان کردند: آنچه به فعالیت ها و مسائل شما برادران قداست می بخشد، عرصه دفاع از یک نظام و ارزش های انقلابی است. این انقلاب و نظام وابسته به دین و شرع می باشد که این تمام قداست کاری شما به شمار می رود. کار شما یک امانت است در عهده شما، این یک عشق در درون دل و مغز های شما نسبت به مبانی انقلاب است.


ایشان با اشاره به قیام امام حسین(ع) افزودند: امام حسین(ع) برای تأسیس یک جریان برای مقابله با انحراف های موجود در امت اسلام بود و هدف ایشان برای قیام جنگ نبود زیرا اگر جنگ بود بچه های کوچک را به میدان نمی آوردند. امام حسین(ع) در تلاش بودند تا با این قیام انحراف های موجود در امت اسلامی را سرکوب کنند.


آیت الله علم الهدی با اشاره به انقلاب امام حسین(ع) و انقلاب جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند: امام حسین (ع) با ۷۲ نفر مبارزه و جنگ را در برابر دشمنان آغاز کردند و در تمام طول این انقلاب مقاومت کردند و ما نیز در انقلاب اسلامی خودمان با تعداد اندکی مبارزه را آغاز کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.
آیت الله علم الهدی افزودند: باید زمینه را برای حاکمیت وجود مقدس امام زمان(عج) آماده و توسعه بدهیم و نظام ما نیز به این جهت تشکیل شد که از تمام ظرفیت ها برای این هدف استفاده بکند.شما سپاهیان پاسدار حافظ انقلاب اسلامی هستید این انقلاب را سیدالشهدا(ع) آغاز کردند و پایان این انقلاب نیز با حاکمیت امام زمان(عج) خواهد بود و انقلاب ما وسط این دو انقلاب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی