۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

   

شیعه انگلیسی و وهابیت آمریکایی دو لبه تیغ برای نابودی اسلام هستند و بی‌تفاوتی به این موضوعات بزرگترین خیانت به پیامبر اکرم(ص) است و رسالت همه ما این است که در پرتو عشق پیامبر(ص) به وظایف دینی‌ عمل کنیم.

به گزارش Alamolhoda.com،  آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در اجتماع بزرگ علمای مسلمین با عنوان همایش بشیر وحدت ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: بنای ذات مقدس پروردگار ارشاد انسان‌ها است و ظهور پیغمبر(ص) یک تحول عظیم در جهان بشریت و یک نقطه عطف در زندگی انسان‌ها بود.

وی ادامه داد: ولادت با سعادت پیامبر(ص) همراه با یک سلسه حرکت‌های عظیم تکوینی در جهان بود، از آن لحظه که پیامبر(ص) متواد شد عظمت اسلام در دل مستکبرین آن چنان خوف ایجاد کرد و آن‌ها را متوحش کرد تا روزی که طومار زندگی و قدرت آن‌ها به وسیله مسلمانان جمع و اقتدار اسلام در سراسر کره زمین نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز عرصه استکبار وحشت بازگشت آن روز آغاز اسلام را دارد، اضافه کرد: تا زمانی که محور زندگی ما در عرصه‌های مختلف وجود پیامبر(ص) باشد ترس در دل دشمنان هم چنان وجود دارد و آن‌ها همچنان حساب و کتاب می‌کنند و نگران هستند که آن قدرت به اسلام و مسلمین برگردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسأله امروز تقابل استکبار با یک نظام نیست، بیان کرد: دشمن با شخص رسول خدا(ص) مشکل دارد و جنگ آن‌ها با خود پیامبر(ص) است لذا بنا دارند راه ایشان را براندازی کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک جریانی است که در خاک‌ریز اول قرار دارد، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ابتدا از این خاک‌ریز رد شود تا بتواند سایر بلاد مسلمین را نابود کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شیعه و سنی در یک صف قرار دارند، متذکر شد: اگر ما قدرت مسلمانان را در خاک‌ریز اول نگه‌داریم و تماماً پای این قدرت بایستیم عزت پیامبر(ص) را پاسداری کرده و مدیون ایشان هستیم.

وی به دیدار خود با عضو شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و اظهار داشت: سعید جلیلی به بنده گفت در اجلاس 1+5 در استانبول وزیر امور خارجه چین از بنده وقت ملاقات گرفت و تقاضا کرد این ملاقات به دلیل شنود در فضای باز انجام شود، وزیر امور خارجه چین به آقای جلیلی گفته بود تمام کشور‌هایی که اینجا جمع هستند در یک اصل باهم متحد‌اند و آن اینکه شما نباشید زیرا شما با یک منطق در سیاست بین‌المللی آمدید که معادلات حساب‌های بین‌الملل را به هم‌ریختید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه دنیا جمع شده است تا قدرت اسلام را براندازد، افزود: در چنین وضعیتی اگر مسلمانی که «لا اله الا الله» و «محمد رسول‌الله» را می‌گوید در خانه بنشیند و تنها به فکر خواب و خوراک باشد و چهار رکعت نماز واجب و چهار رکعت نماز مستحب بخواند و به پیامبر کاری نداشته باشد از هر کافری ناپاک‌تر است.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: امروز روزی است که دشمن به این واقعیت رسیده است که اگر مسلمانان در یک جبهه قرار بگیرند دیگر نمی‌تواند از پس آن‌ها برآید و ایجاد فتنه و جنگ و خون‌ریزی برایشان اثر ندارد.

وی ادامه داد: استکبار بر روی دو مسئله متمرکزشده است و آن اینکه مرز‌های اعتقادی را در بین مسلمانان پررنگ کرده که آنان دچار اختلاف شوند، همچنین می‌خواهد مقدسات مسلمانان را به‌وسیله خودشان مورد اهانت قرار دهد، لذا هم شیعه انگلیسی و هم سنی وهابی هر دو مردود هستند.

امام‌جمعه مشهد در پایان افزود: شیعه انگلیسی و وهابیت آمریکایی دو لبه تیغ برای نابودی اسلام هستند و بی‌تفاوتی به این موضوعات بزرگترین خیانت به پیامبر اکرم(ص) است و رسالت همه ما این است که در پرتو عشق پیامبر(ص) به وظایف دینی‌ عمل کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی