۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

 

دشمن می‌خواهد آبروی نظام اسلامی را به‌وسیله ناامنی هوایی ببرد ولی شما در این جایگاه، قهرمانانه ایستاده‌اید تا آبروی نظام را حفظ کنید.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در جمع فرماندهان یگان‌های حفاظت فرودگاه‌های کشور در تالار همایش‌های حرم امام رضا (علیه‌السلام)، بابیان این‌که مظهر اصلی امام رضا(علیه‌السلام) توجه به زائر و میهمان‌داری است، اظهار کرد: شما در نهاد مقدسی خدمت می‌کنید و به این واسطه، ربع قرن است که آبروی امام رضا(علیه‌السلام) را حفظ کردید.

ایشان بابیان این‌که «سپاه، محور اقتدار نظام است»، ادامه داد: این نهاد مقدس بیش از ربع قرن است که جریان حفاظت از فرودگاه‌های کشور را هدایت و تأمین می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی، تأمین حفاظت هواپیمایی کشور را عامل عدم وقوع حوادث هواپیمایی دانست و گفت: از زمانی که حفاظت هواپیمایی به عهده سپاه قرارگرفته، حتی یک حادثه هواپیمایی اتفاق نیفتاده است؛ مسیر هوایی، نقطه نفوذ دشمن در ایجاد ناامنی از طریق نفوذ تروریست به کشور است.

ایشان با تأکید بر این‌که دشمن در تلاش است تا با ناامن کردن حریم هوایی کشور توسط هواپیماربایی، ایران را در دنیا ناامن جلوه دهند، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد آبروی نظام اسلامی را ببرد ولی شما در این جایگاه، قهرمانانه ایستاده‌اید تا آبروی امام زمان(علیه‌السلام) و امام رضا(علیه‌السلام) را حفظ کنید.

امنیت فرودگاه‌های کشور، ضامن حفظ حیثیت نظام است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به فرماندهان یگان‌های حفاظت فرودگاه‌های کشور، این جمع را ضامن حفظ حیثیت نظام خواند و گفت: شما در موقعیتی قرار دارید که ارزش کار خود را حس نمی‌کنید اما افرادی همچون ما که از نگاه بیرونی، جریان، اقتدار نظام را تحلیل می‌کنیم به شما به‌واسطه اقداماتتان احسنت می‌گوییم، نام شما در سپاه امام زمان(علیه‌السلام) ثبت‌شده است و باید موقعیت ارزشمند خود را بشناسید.

ایشان در مورد جریان امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: مسؤولیت شما در این باب تکمیل‌کننده افتخاراتتان است، در این حوزه دو کارداریم که شامل پدافند و تولید فرهنگ است؛ درحرکت پدافندی باید از همه قدرت و ظرفیت استفاده کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: سپاه در حفاظت جریان سفر هوایی در داخل هواپیما ظرفیت‌هایی دارد که باید از این ظرفیت در امربه‌معروف و نهی از منکر بهره گیرد؛ بارها به مسؤولان گفتیم در مسئله حفظ حجاب کارکنان توجه کنید و سپس به سراغ مسافران و زائران بروید.

مشکل ما در فرودگاه‌ها، حجاب کارکنان است

ایشان افزود: مشکل ما در حال حاضر در مورد کارکنان است؛ در حوزه خارج از تشکیلات فرودگاهی، زن‌های بی‌حجاب و غیر ارزشی در غرفه‌ها فعالیت می‌کردند که حرکتی مضموم بود؛ بارها این مسئله را به مسؤولان تذکر دادیم تا این‌که پس از مدتی، ورود اجناس به غرفه‌ها محدود و برای غرفه دارها، شرط چادر گذاشته شد.

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که استفاده از ظرفیت‌های حفاظت فرودگاه باعث نتیجه دادن فعالیت‌های امربه‌معروفی شده است، خاطرنشان کرد: مسئله بی‌حجابی میهمان‌دارها باید حل شود و برخورد اجرایی در این زمینه اعمال شود؛ مهم این است که از همه امکانات در حوزه کاری از امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده کنید و سپس به مسافران با شیوه‌ای مناسب تذکر دهید.

ایشان ادامه داد: در سفری با آیت‌الله طبسی عازم تهران بودیم که ایشان فرمودند، در هواپیما که می‌نشینم و وضعیت حجاب زنان میهمان‌دار و مسافر را می‌بینم، احساس ننگ و عار می‌کنم، آیا ما انقلاب کردیم که این فضا به وجود آید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی