۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه ی پانزدهم آذر 92

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

فتنه ۸۸ به‌عنوان نقطه سیاه و تاریک در ذهن مردم ثبت شده است

آیا می‌شود با یک گام جلو آمدن، نسبت به این مسئله، احساس آرامش کنیم و خوشبین باشیم که آنها دشمنی‌شان را کنار گذاشته‌اند. آیا می‌شود به صرف اینکه برخی مدیران ما براساس مصلحت‌اندیشی لبخند زدند، بگوییم همه چیز تمام شد؛ خیر! مگر آمریکا دست از سر ما بر می‌دارد.

خطبه های نماز جمعه ، رواق امام خمینی (رحمة الله) حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)

خطبه ی اول

دریافت

 

خطبه ی دوم

دریافت

 

بخش عربی خطبه ی دوم

دریافت

 

 

آیت الله علم الهدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به ۱۶ آذر، روز دانشجو، اظهار کرد: ۱۶ آذر برای ملت ما یک نقطه استکبارستیزی است.

 

اقدامات آمریکایی ها علیه ملت ایران جز خیانت و ظلم نبوده است

 

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در ۶۰سال گذشته، گفت: هرچه آمریکا در این ۶۰ سال علیه ملت ما انجام داده، جز خیانت و ظلم نبوده است.

 

آیت الله علم الهدی به سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص دانشجو اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دانشجو باید دارای قدرت سیاسی باشد اما نه سیاست‌باز و سیاست‌زده و این یک اصل است.

 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دانشجو باید به لحاظ سیاسی بصیر باشد و قدرت تحلیل داشته باشد، دانشجو باید آمریکا را بشناسد و بداند سران آنها دشمن ۶۰ ساله ما هستند.

 

مگر آمریکا دست از سر ما بر می دارد

 

وی ابراز کرد: آیا می‌شود با یک گام جلو آمدن، نسبت به این مسئله، احساس آرامش کنیم و خوشبین باشیم که آنها دشمنی‌شان را کنار گذاشته‌اند. آیا می‌شود به صرف اینکه برخی مدیران ما براساس مصلحت‌اندیشی لبخند زدند، بگوییم همه چیز تمام شد؛ خیر! مگر آمریکا دست از سر ما بر می‌دارد.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه آمریکا به‌عنوان دشمن از هر راهی بتواند وارد می‌شود ، ادامه داد: و باید مراقب باشیم راه را برای ورود این دشمن ۶۰ ساله باز نکنیم.

 

16 آذر یک پایگاه استکبارستیزی است

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ۱۶آذر یک پایگاه استکبارستیزی است ، افزود: و ما باید تابلوی دشمنی آمریکا در برابر نسل‌های بعد را بالا ببریم.

 

وی تصریح کرد: ۱۶ آذر نباید بشود میدان جولان فتنه آمریکایی‌ها و جایی که عکس امام(ره) را پاره کنند. چه کسی این وضع را به‌وجود آورد؟! برخی می‌گویند این بحث‌ها را کنار بگذارید. این فتنه یک ظلم به انقلاب بود. آیا باید اینگونه باشد که ۱۶ آذر را بستری برای توطئه‌های آمریکا کنیم و عکس امام(ره) پاره شود.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه گناه فتنه‌گران در خصوص پاره کردن عکس امام خمینی(ره) نابخشودنی است، گفت: در حالی‌که برخی از آنها گفتند عکس امام(ره) را ما پاره نکردیم اما بستر را فراهم کردند و در تأیید کارهای خود بیانیه هم صادر کردند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افرادی برخلاف رهبری شعار دادند و دست در دست دشمنان گذاشتند و با رسانه‌های آنها مصاحبه کردند و از طرفی با اولیا و دوستان اهل بیت درصدد مقابله برآمدند، حضرت امام رضا(ع) در خصوص این افراد می‌فرماید که فتنه این‌ها از فتنه دجال بدتر است.

 

فتنه ۸۸ به عنوان یک نقطه سیاه و تاریک در ذهن مردم ثبت شده است

 

وی تاکید کرد: چرا باید سکوت کنیم تا مردم این فتنه را فراموش کنند که بعد حامیان فتنه دوباره درصدد اجرای فتنه‌ای به شیوه‌های دیگر باشند.

 

ایت الله علم الهدی با بیان اینکه فتنه ۸۸ به‌عنوان نقطه سیاه و تاریک در ذهن مردم ثبت شده است، اظهار کرد: اگر بصیرت و دشمن‌شناسی در جامعه نباشد، می‌شود مثل آن‌روزی که عده‌ای فتنه‌گر سر بریده نوه پیامبر(ص) را مقابل دیدگان فرزندانش گذاشتند.

اقامه ی نماز جمعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی