۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

 

بدینوسیله اعلام می دارد آیت الله علم الهدی اصلا به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص ، اقدام خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف امروز شخصی که در جایگاه هیات رییسه مجلس قانون گذاری این نظام قرار دارد از قدرتی که بواسطه برقراری مردمسالاری دینی در این کشور از مردم به امانت گرفته و جزو یکی از قدرتمداران این نظام است، استفاده کرده و رییس جمهور را تهدید می کند که اگر پیگیری برای کشف علل انحلال سخنرانی من در مشهد را نکنی، مجلس فلان و بیسان می کند!! و با تکیه بر قدرت خود به هر که می خواهد تهمت و افترا می زند که “ امیدوارم این نامه از آقای علم الهدی امام جمعه مشهد نباشد .... لطفا برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟" و گویا می خواهد با این جملات اینطور القاء کند که آیت الله علم الهدی جلوی سخنرانیش را گرفته است.

بدینوسیله اعلام می دارد آیت الله علم الهدی اصلا به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص ، اقدام خواهد شد.

 یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ

(سوره مبارکه مائده آیه ۸)

Alamolhoda.com

نظرات (۳۵)

فقط گرسنگان جنسی درصددتخریب ایشان هستند اونم بخاطر اینکه جلو کنسرت ها و کثافتکاریاشونو گرفته بابا برید این همه استان هست جای دیگه هرغلطی میخواهید بکنید
  • حسین مقدسی
  • آقای علم الهدی ، اینکه تصور کنید مردم نفهمند که همه این موضوعات مرتبط با شماست و شما دخالتی ندارید عجیب است . حرفهای شما کلمات خاصی دارد . مثلا میگوئید قدرت را از مردم گرفته ، مگر شما از مردم نگرفته اید . نکنه شما از خدا گرفتید و بقیه از مردم که تصور میکنید شما حرفتون اصله و بقیه باید خفه بشن . مطمئن باشید مردم مشهد انقلاب را دوست دارن اما از امثال شما تبری میجوئیم . ما کار خودمون رو میکنیم ، موسیقی هم گوش میدیم و ... و فقط منتظر میمونیم که با مرگ نسل شما کشورمون شرایط مطلوبی پیدا کنه . چون نمیخوایم با ایجاد مشکل در کشور شرایط بدتر بشه سکوت میکنیم .
    پاسخ:
    آیت الله علم الهدی حرف خود را صریح زد. 
    اثبات شیئ نفی ماعدا نمی کند برادر عزیز
    همه ی ما یک روزی خواهیم مرد. چون مرگ حق است. امیدواریم شما بعد از مرگ آیت الله علم الهدی احساس بهتری داشته باشید و در شرایط فرهنگی بهتری باشید و ارزشهای اسلامی بر جامعه حاکم باشد. نه اینکه از امروز بد تر باشد و آن روز افسوس بخورید که ای کاش آیت الله علم الهدی هایی در این کشور بودند که امر به معروف و نهی از منکر می کردند.
  • علی مطهری
  • ببینید دوستان اقای مطهری نماینده منتخب ملت ونایب رییس مجلس هستند ودر هر موردی که بخوان می تونن ضحبت کنن نظر بدن و حنی دخالت کنن وظایف هر کسی در نظام مشخص وروشنه اقای مطهری که نمی خواستن ضد نظام صحبت کنن که یه عده جلوشون رو گرفتن ایضا حتی برخلاف نظر بعضی ها هم گه باشه باز هم طبق قانون داشتن رفتار می کردن متاسفانه یه عده کلاه به سز در همه کارها دخالت می کنن واجازه نمی دن که قانون در جامعه جاری بشه نمی دونم علت این کارها چیه اگر مجلس شورای اسلامی ه و قوانینی که تصویب می کنه شرعیه که ای نه مخالفت ها یی چه در این مورد چه در رابطه با کنسرت ها واگرنه بگید بسات انقلاب رو جمع کمیم دیگه حداقل این جوری جدایی و تفرقه نمی افته فردا می بینیم خراسان یه حرف می زنه قم یه حرف می زنه شیراز یه حرف می زنه اذربایجان یه حرف تهران و اصفها ن هم یه حرف دیگه خواهشا بیایید وظایف هم رو بدونیم تا این قدر حاشیه سازی نشه یا علی
    باسلام
    متاسفانه جو حاکم بین مدیران و مسولان کشور حالت تهمت زنی و لج بازی پیدا کرده که این کاملا به ضرر مردم هست همه مسولان کشور چه نماینده ها یا مسولان قوه مجریه و قضاییه و نمایندگان رهبری در همه پستها اول در برابر مردم و رهبری مسئول هستند ولی متاسفانه انرژی زیادی به خاطر درگیریها و اختلاف نظر با یک دیگر خرج میکنند متهم شدن هر کدام ار طرفین در این ماجرا یا اتفاقات مشابه باعث ناراحتی و دلزدگی عده ای از مردم خواهد شد تنها راه اینه که در جریانات اینچنین مسبب واقعی شناسایی بشود حضرت ایت الله که به صورت واضح فرمودند توجهی به این قضیه نداشتند ولی به هرحال اقای مطهری هم نماینده ملت هستند هرچند پبش داوری ایشون در مورد دخالت حضرت ایت الله اصلا کار درستی نبوده ولی اگر واقعا ما مردم به فکر حفظ نظام باشیم و خودمان را مسئول بدانیم و همچنین مسئولان خودشان را در برابر مردم و رهبری پاسخگو بدانند باید روشن بشه که چه کسی یا کسانی با سخنرانی اقای مطهری مخالفت داشتند دلیلش چی بوده و چرا لغو کردند تا فضا از حالت مشاجره و تهمت زنی خارج بشه.
    جانم فدای رهبر
    اولا احمد خودت خفه شو چون ما مردم به راحتی حرف میزنیم و کسی جلومون رو نمیگیره .دوم.یک سر اگر جرات داری برو سوریه تا بفهمی داعش چیکارت می کنه و حکومت داعشی چیه .سوم. این علی مطهری و امثال اینها چه مشکلی از مردم تو این یک سال حل کردن تو مجلس .چهارم. این جور جوابتو دادم تا بفهمی که میشه با یک آدمی که از ادب چیزی نداره مثل خودش برخورد کرد.ارادتمند هرچی انسان با فهم و کمالات و حامی مردم مثل آیت الله علم الهدی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    مطهری یک **** بود و است. کسی که جرات جسارت به ساحت قدسی امام رضا علیه السلام را به خود داد و اکنون هم امام رضا علیه السلام و اباعبدالله الحسین علیه السلام را سپر *** * **** خود کره است، همچون سایر جباران به سزای اعمالش خواهد رسید و صدای شکستن استخوان او و حامیانش دارد به گوش می رسد.
    یعنی همه مردم خفه بشوند واز امام خامنه ای و امامزاده های زنده ( امام جمعه ها) برای حرف زدن و زندگی کردن اجازه بگیرند. لطفاً کلمه جمهوری اسلامی از جلوی نام ایران حذف کرده از کلمه حکومت ولایت فقیه ایران ( حوفا) در متقابل داعش استفاده کنید تا خیالتان راحت شده و مردم به تکالیف خود آشنا شوند.
    حضرت آیه الله علم الهدی زید عزه
    سلام علیکم
    برای چون شمای بزرگواری افت داره که با امثال این برنامه ها و جریان های راه گم کن شخصیت و جایگاه پاک خود را آلوده کنید
    هدف سخنرانی این و آن نیست هدف انحراف افکار عمومی از مسایل اصلی چون کار و اقتصاد و معیشت مردم و سوق دادن آن به مسائل تبلیغاتی زود رس و جلب آراء عمومی است
  • علم الهدی (پرچم هدایت)
  • خداوند امام جمعه عزیزمان را از شر اشقای امت محفوظ کند. تحلیل های رسانه های ضد اسلام داخلی(اصلاحات) و عقبه خارجی آنها را معاینه می کردم. همه آنها بر روی چند نکته تاکید داشتند:
    ۱.امام جمعه مشهد لیدر جامعه انقلابی این شهر است و مع الاسف با همگامی آستان مقدس رضوی در اشاعه (اسلام انقلابی) سهم بسزایی داشته.
    ۲. مهم ترین ثروت باقی مانده در دست جناح استحاله طلب _طبق تحلیل دویچه وله_ جامعه لیبرال و حد اقل خواه بوده. و گسترش اسلام انقلابی در مشهد مانع شکل گیری این جامعه ی حد اقل خواه برای انتخابات ۹۶ می باشد.
    ۳. الگوی انقلابی شهر مشهد ، نمونه جذابی برای جامعه انقلابی ایران است، که می شود اسلام را در هر شرایطی پیاده کرد. لذا با متهم ساختن طراحان این الگوی انقلابی به جدایی طلبی و خودمختاری باید با آن مقابله کرد.
    با این تفاصیل آیا سیبل حمله شدن این چهره شاخص غیر طبیعی است؟ نه. والله که دشمن شقی می داند کجا را هدف قرار دهد.( دزد دانا می کشد اول چراغ خانه را). ماهیت هتاک اقدام اخیر عکس العملی طبیعی است از رنجری که این مرد به جانشان انداخته. دست در چشم فتنه انداخته ، و روزنه رصد را از حدقه خارج ساخته. هتک حرمت و کشیدن کاریکاتور های موهن از این مجتهد حد کم آن است و مرگ او جز جبهه نفاق را آسوده نخواهد کرد.
    اما آنچه ما پیشکش خشم فروخورده و عیان دشمنان می کنیم : موتوا بغیظکم... از خشم خود بمیرید.
    چیزی نگفته بنده خدا بر اساس سوابق شما که شهره عام و خاص است احتمال داده که کار شما نباشد

    جالبه که فقط نظرات بادمجان دور قابچین ها را منتشر میکنید حاج آقا

    مطهری فرزند ملت است و هرگز از چشم ودل ما بیرون نمیره

    مثلا میخواهید شکایت کنید که چی؟


    آقا صادق می توانی یک منفعت آقای مطهری را برای نظام بفرمائید جز سخنانیکه به مزاج دشمنان افکار شهید مطهری خوش بیاید چرا این قدر از آن خدا بیامرز شهید مایه میگذارید چند فرزند شهید میخواهید بیاورم که الان توسط عناصر تند رو دوم خردادی حامیه فتنه در ادارات در فشار هستند خواهشنا این بازی ها را تمام کنید.آقا جان خواهش میکنم این را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید.
    این پیام به شخص آیت الله برسد:لطفا حتما شکایت کنید.چون اگر از خطای این مفسد بگذرید باز هم به این فتنه انگیزی ها ادامه خواهد داد.اگر قرار باشد از تقصیر این فرد بگذرید بدانید جفای بزرگی به نظام و متدینین کردید و همچنین یک فاسد را در امرش تشویق کردید.
    و اگر رضایت دهید نمیدانم که می توانم شما را حلال کنم یا نه.چون در این قضایا همان گونه که گفتم نظام متضرر شده.
    این مطهری هر جا میره حاشیه میسازه اخه برادر من بجای اینکه هی بری این طرف واون طرف سخنرانی بیخود و بی ارزش کنی و مملکتو به حاشیه بکشی بشین تو مجلس مشکلات مردمو رفع کن من نمیدونم کی این مطهری رو نایب رئیس کرده
    تندروی ها مواضع مختلف آقای علم الهدی این تداعی را بوجود میاورد که عامل بهم خوردن سخنرانی آقای مطهری بوده است!
    باسلام والا اینقد توهمه چیز از شما انتقاد دیدیم کی گفتن این حرفها هم نمیتونه بی دلیل باشه امام جمعه محترم
    احسنت بر این عالم نورانی و سید بزرگوار و ایستادگی و پایمردی کم نظیرش در مسیر حق
    تمامی این دشمنی ها و کینه ها نشان از حقمداری این آیت حق دارد و اگر ایشان هم مانند برخی و به تعبیر حضرت امام، آخوند درباری بودند، قطعا به جای تهمت و توهین و حمله، مورد عنایت و مرحمت این نئو لیبرالهای کدخدا مدار قرار میگرفتند....
    خداوند ایشان و همه ی علماء راستین بلاد را از شر منافقین در امان دارد به حق محمد و آل محمد
    سلام علیکم
    از عوامل سایت خواهشمندم مطلب من را در سایت درج نکنید.
    با نامه رئیس جمهور به وزیر کشور و وزیر دادگستری مشخص است اصلاح طلبان با قدرت تمام پروژه دو قطبی کردن جامعه را کلید زده اند چون می دانند با افتضاحی که در قضیه برجام بوجود آورده اند در انتخابات سال آینده توفیقی ندارند و به دلیل حل نشدن مشکلات، مردم نیز از آنان رویگردان شده اند لذا می خواهند با جریان سازی و بازی با احساسات مردم موج ایجاد نمایند تا به وسیله آن در انتخابات آتی رای احساسی بگیرند.
    لازم است به نامه رییس جمهور مردم با حضور خود در یک راهپیمایی بزرگ شرکت و جواب دندان شکنی بدهند.


    عذر خواهی پارسال این علی مطهری از امام جمعه محترم کرج ...
    با سلام
    واقعا جای تاسف دارد کسی که نایب رئیس مجلس است بی گدار به اب بزند وبه شخصی مثل اقای عالم الهدی تهمت بزند.......
    اقای مطهری تا کی میخواهی حاشیه ساز باشی.......
    در جواب احمد بگویم که بزرگان شما مانند آقای روحانی و مطهری به راحتی تهمت میزنند از شما چه انتظاری می شود داشت .بهتر است کمی تمرین ادب کنید.
    از آنجائیکه آقای مطهری در این تهمت زدن ها و فحش و نا سزا گفتن ها به واسطه پدر شهیدشون سابقه دارند مانند تهمت به امام جمعه کرج و امام جمعه قائم شهر و بعد به یک عذرخواهی کوچک می خواهند کار را تمام کند حضرت آیت الله علم الهدی مگر نمایندگان دیگری که بواسطه مخالفت با افکار دولت سخنرانی هاشان لغو شد نماینده مردم نبودند مگر روزنامه هایی که پلمپ شدند رسانه نبودند مگر مردم که صدایشان در نطفه توسط دولت خفه می شود مردم عاشق نظام و رهبر عزیز نیستند از شما خواهش میکنم این تهمت را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید تا برای مردم روشن شود که به چه کسی رای داده اند. خدا شما را حفظ نماید.
    با سلام به خوانندگان محترم آقای مطهری فردی پاک و صادق و استوار در راه آرمانهای اصیل انقلاب و یادگار شهید مطهری است ، لطفا عزیزانی که به انقلاب اعتقاد دارند متوجه سرمایه ها باشند و....
    عاشق تونم بخدا ، میدونید چرا ؟ برای اینکه خیالمون راحته شما از مشهدمون مواظبت میکنید . هزاران بار ممنون ممنون ممنون.
    با سلام و خسته نباشید
    من فقط میخاستم عرض کنم واقعا متاسفم واسه جوانهای این مملکت که بزرگان و علمای آن به جای رسیدگی به مشکلات جامعه درگیر چه مساءل پیش پا افتاده ای هستند.
    شما مسئولین بهتر است ابتدا بدانید چه وظیفه و مسئولیتی دارید.
    کاش ذره ای دلتان به حال این مردم میسوخت و برای رفع مشکلاتشان تلاش میکردید.....
    سلام و درود خداوند برامام جمعه شجاع مشهد مقدس ،از اینکه ارحرمت حریم این شهر با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) صیانت دارید از شما سپاسگزاریم در مقابل فتنه گران کوتاه نیایید که دست خداوند با شماست
    سلام.اگر صلاح میدونید ، لطفا نسبت به کسی که به شما تهمت زده در صورت ادامه جوسازی ها علیه شما ، سکوت نکنید تا به خودشان اجازه اینچنین اعمالی رو ندهند .
    با سلام
    آقای مطهری منتحب مردم هستند و اگر حرفی از روی عصبانیت بخاطر دادستان مشهد زده اند آقای علم الهدی نباید به این سرعت واکنش نشان دهند و باید سعه صدر داشته باشند اگر حق با ایشان است.
    سلام . باید کاملا به صورت شفاف اطلاع رسانی بشه که چه کسی دستور لغو یک مراسم قانونی رو صادر کرده
    به نظرم همانگونه که صلاحیت افراد قبل ار انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تایید میشود نسبت به بقای این صلاحیت در افراد منتخب من جمله شخص هتاکی مثل علی مطهری بررسی لازم صورت پذیرد و اگر لازم است اقدام انقلابی انجام دهند . فتنه گر امروز ما موسوی وکروبی دیگر نیست بلکه علی مطهری است.
    سلام
    ولی واقعا جای تاسف دارد که استاندار علت لغو شدن این مراسم رو نمیدونه !
    ؟
    از نظر مقامات استان بلامانع بوده !
    چرا لغو شده ؟
    خدا میدونه
    حضرت آیت الله علم الهدی اگر واقعا آقای مطهری علیه شما تهمت زده حتما بر علیه او اقامه دعوا کنید تا ادب شود.
    والا از شما در هر زمینه ای دخالت دیدیم، خب طبیعیست که شک کنیم. هرچند بنده باز هم اطمینان دارم از طرف شما اقدام به پلمب انجام شده. در ضمن، ایشون شمارو مستقیم خطاب قرار ندادند. و گفتند امیدوارند از طرف شما نباشد و از نظر حقوقی این جرم نمیباشد و شما نمیتوانید از ایشون شکایت قضایی کنید.
    سلام.اگردرکشورفقط به تعدادانگشتان دست بزرگانی همچون رهبرمعظم انقلاب ونماینده محترم ولی فقیه دراستان امام رضا(علیه السلام)داشته باشیم افرادی همچون علی مطهری اجازه بیان این چنین مطالبی رابه خودنمی دهد.آیت الله سیداحمدعلم الهدا،خدانگهدارت باد
    سلام امیدوارم امام جمعه مشهد فقط امام جمعه مشهد باشد نه بیشتر و نه کمتر . کاش درد دل مردم بدونید باید از صندلی پایین بیایید از نزدیک با مردم آشنا بشید
  • حمیدرضا یاری
  • سلام بر امام جمعه عزیز مشهد.ممنون از شما که با تهمت هایی که به شما زده میشود بازهم با متانت برخورد میکنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی