۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با اعضاءموسسه ی بصیرت دینی بوشهر

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

وظیفه ی شما شناساندن جریان امام شناسی و وهابیت به جامعه است

یکی از امور اهل سنت که در اینجا وجود دارد دارالتقریب است که وظیفه اش نزدیک کردن اهل سنت به ماست که الان دارد شیعه ها را به وهابیت نزدیک میکند. دارالتقریب اینجا هیج عملی جز امداد اهل سنت انجام نمی دهد و این از بیت المال مسلمین انجام می شود

دیدار با اعضاء موسسه ی بصیرت دینی بوشهر


آیت الله علم الهدی در دیدار با اعضاء موسسه ی بصیرت دینی  بوشهر بعد از شنیدن سخنان چند تن از حاضرین بیان داشتند: وابستگی این مجموعه  به هر جریان و مجموعه ی دیگر غلط است چون آنها استقلال شما را میگیرند ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که بحث شما بحث فرهنگی است و شناساندن جریان امام شناسی و وهابیت به جامعه.


ایشان در ادامه افزودند: مسئله ی بوشهر با خراسان فرق میکند چون امام جمعه ی بوشهر نماینده ولی فقیه هم هستند و لذا دستشان درامور باز است اما مهم این است که شما کار خود را انجام دهید و پیش ببرید. ارتباطات شما هم چون موسسه هستید دچار مشکل نخواهید شد و شما باید تلاش کنید نقطه های خلاء خود را پر کنید.


آیت الله علم الهدی تاکید کردند: بحث این است که شما باید طرح از خودتان باشد و با شناخت کامل از طرح ببینید نقاط خلاء شما با ارتباط با کدام نهاد قابل حل است تا ما در صورت توان این ارتباط را برقرار کنیم.  کار شما کار میدانی است و توسعه یآن نیازمند به ارتباط با برخی نهاد های خاص است.


ایشان در تبیین امور اهل سنت در این استان افزودند: یکی از امور اهل سنت که در اینجا وجود دارد دارالتقریب است که وظیفه اش نزدیک کردن اهل سنت به ماست که الان دارد شیعه ها را به وهابیت نزدیک میکند. دارالتقریب اینجا هیج عملی جز امداد اهل سنت انجام نمی دهد و این از بیت المال مسلمین انجام می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی