۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

دیدار با خانواده ی چهار شهید

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

ایثارگران به منزله تابلوهای انقلاب هستند

ایثارگران 2 حیثیت برای ما دارند یکی آن‌که ولی‌نعمت ما هستند و امروز به واسطه آنها اسلام توانسته تمام معادلات جهانی استکبار را به هم بزند و حیثیت دوم این است که ایثارگران به منزله تابلوهای انقلاب هستند.

دیدار با خانواده ی شهیدان نظری و آقای محمدباقر بلندی جانباز 70درصد

آیت الله علم الهدی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ضمن بیان ضرورت توجه رسانه به نقش پررنگ و مطرح روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : روحانیت حضور پررنگی در جبهه داشته و این اشکال در تشکیلات رسانه‌ای وجود دارد که روحانیت را در جریان دفاع مقدس برجسته نمی‌کند.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز با همراهی حجت الاسلام پژمانفر عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی و هم چنین عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و امام جمعه قوچان با خانواده شهیدان نظری و محمدباقر بلندی جانباز 70 درصد دوران جنگ تحمیلی دیدار کرد.
آیت الله علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد مقدس در دیدار با خانواده شهیدان نظری اظهار کرد: آنچه خانواده شهدا و به‌ویژه پدر و مادر شهیدان در قبال اهدای فرزند خود در راه خدا دریافت‌ می‌کنند، کارنامه درخشان و نامه اعمال ارزشمند است.
وی خطاب به والدین شهید نظری خاطرنشان کرد: اگر فرزندان شما در قید حیات بودند هر کدام به دنبال زندگی خود بوده اما امروز که 4 شهید و یک جانباز دارید همه آنان به عنوان سرمایه‌های عظیم برای شما مانده‌اند و با همه وجود به شما تعلق دارند
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شهادت فرزندان سند عشق به اهل‌بیت و ائمه اطهار(ع) است گفت: شهادت فرزندان برای شما والدین شهدا سند عشق به اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) است که سبب عزت و افتخار شما در دنیا و آباد شدن دنیای اخروی می‌شود.
آیت الله علم الهدی شهدا را مایه روسفیدی مادران و پدران شهید نزد خداوند بزرگ و ائمه اطهار (ع) توصیف کرد و گفت: شهیدان با شهادت خود در راه خدا مسیر تعالی و پیشرفت را طی کرده و خانواده شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهید سند عشق به ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) هستند که انشاءالله این سند عشق را در آخرت در حضور وجود اقدس حضرت زهرا(س) در دست می‌گیرند.
پس از آن آیت الله علم الهدی به دیدار محمدباقر بلندی جانباز 70درصد هشت سال دفاع مقدس رفته و ضمن دیدار با وی ضمن اشاره به نقش پر رنگ ایثارگران برای ترسیم چهره واقعی انقلاب اسلامی برای نسل جدید اظهار داشت :مسئله ایثارگران در حوزه علمیه باید تقویت شود.
وی افزود: یکی از اشکالات به رسانه‌ها این است که حضور روحانیت در رزم را رنگ و جلوه نمی‌دهند و غالبا در فیلم‌هایی که پخش می‌کنند روحانی را فقط به عنوان کسی که قرآن بر سر رزمندگان می‌گیرد، معرفی می‌کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حالی که روحانیت حضور پررنگی در جبهه داشته و این اشکال در تشکیلات رسانه‌ای وجود دارد که روحانیت را در جریان دفاع مقدس برجسته نمی‌کند.
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: 35 سال از انقلاب می‌گذرد و محور جامعه دینی ما که قشر حزب‌الله هستند وابستگی‌اش به روحانیت قطع نشده و این از آثار و برکات ایثارگران و دفاع مقدس است.
وی تاکید کرد: ایثارگران 2 حیثیت برای ما دارند یکی آن‌که ولی‌نعمت ما هستند و امروز به واسطه آنها اسلام توانسته تمام معادلات جهانی استکبار را به هم بزند و حیثیت دوم این است که ایثارگران به منزله تابلوهای انقلاب هستند.
امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: امروز ایثارگران تابلو و نماد دفاع مقدس برای نسلی هستند که انقلاب را ندیدند و مبارزه و خاطرات انقلاب را درک نکردند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: در همان سال 58 و سال‌های انقلاب قرار داریم و این به واسطه همان مردم انقلابی و ایثارگران و تابلوها است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی