۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين

قمه زنی اشکال ندارد و ثواب هم دارد !!

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ

 

این فیلم تقطیع از خطبه های نماز جمعه ای است که ایشان به تبیین نظرات مختلف و ابعاد مختلف موضوع قمه زنی می پردازد و مخاطب با دیدن این کلیپ دچار سوء تفاهم می شود که گویی آیت الله علم الهدی قائل به عدم اشکال و حتی قائل به ثواب برای قمه زنی است. در حالیکه ایشان قصد دارد ضمن بررسی جوانب مختلف این موضوع ، بطور متقن قمه زنی را رد کند.

به گزارش بخش پاسخ به شایعات Alamolhoda.com قطعه فیلمی چند دقیقه ای از آیت الله علم الهدی مربوط به نماز جمعه هشتم آذر ۹۲ در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن جملاتی مبنی بر ستایش قمه زنی برای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بیان شده است. این فیلم تقطیع از خطبه های نماز جمعه ای است که ایشان به تبیین نظرات مختلف و ابعاد مختلف موضوع قمه زنی می پردازد و مخاطب با دیدن این کلیپ دچار سوء تفاهم می شود که گویی آیت الله علم الهدی قائل به عدم اشکال و حتی قائل به ثواب برای قمه زنی است. در حالیکه ایشان قصد دارد ضمن بررسی جوانب مختلف این موضوع ، بطور متقن قمه زنی را رد کند.

 

کلیپ تقطیع شده:


مدت زمان: 55 ثانیه

 

 

 

کلیپ کامل:

دریافت
مدت زمان: 12 دقیقه 13 ثانیه

 

با توجه به وجود فضای غبار آلود شایعات در فضای رسانه ای بخصوص فضای مجازی، مخاطب فهیم و فرهیخته رسانه بهتر است مطالب، مواضع و نظرات آیت الله علم الهدی را از منابع اصیل همچون سایت شخصی ایشون دنبال کند.

نظرات (۵)

خدا لعنت کنه این قوم فاسق و منحرف رو که این طور به اسلام ظلم می‌کنند و علما اسلام و حامیان ولایت رو تخریب میکنند
  • محمد حسین
  • سلام
    سند روایتی که از امام سجاد نقل میکنند رو میشه بفرمایید؟
    پاسخ:
    سلام
    در کتاب "اهل البیت فی الکتاب و الستة" نوشته آیت الله محمدی ریشهری صفحه ۴۱۰
    باز زود قضاوت کردم ببخشید
  • سیدعلی حسینی
  • خداسلامتی و طول عمر به علمای ربانی بدهد که در روزگار فتنه های آخرالزمان چراغ هدایتند و استوانه هایی هستند قابل اتکا و اعتماد برای مومنین. والسلام
    خدا آیت الله علم الهدی را حفظ کند
    و تهمت زنان را لعنت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی