۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

یادواره ی شهداء طرقبه

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ب.ظ

یادواره ی شهید مسیر حرکت را برای ما روشن می کند

نظام ما می خواهد سبب ایجاد بستر ظهور و فرج امام عصر شود و لذا همه ی مستکبرین جهان بر سر ما ریخته اند و نمی گذارند ما این بستر را فراهم کنیم اما علی رغم آن ، امروز ما قوی تر هستیم و آن ها ضعیف تر و ذلیل تر هستند. اگر جوانان ما این گونه برداشت کردند دقیقا پای خود را جای پای شهید گذاشته است. یادواره ی شهید مسیر حرکت را برای ما روشن می کند و این گرد و خاک در جاده را برای ما کنار می زند وجاده را برای ما مشخص میکند.

یادواره ی شهداء طرقبه


آیت الله سید احمد علم الهدی شب گذشته در یادواره ی شهداء طرقبه بعد از گرامیداشت ایام هفته ی بسیج به حاضرین بیان کردند: معمولا یادبودهایی که تشکیل می شود غالبا برای تجدید خاطره است، اما یادبود شهدا یادآوری عزیزان ایثارگری که در گذشته فداکاری کرده اند و جان خود را در راه خدا دادند نیست چون این عزیزان و حتی وابستگان آنها کمبودی ندارند تا با این دلداری ها و تصلی ها جبران شود.


 


ایشان در بیان عظمت شهداء افزودند: عزیزان شهید ما درراه خدا عزیزترین چیزشان یعنی جانشان را از دست دادند و چند برابر عزت وعظمت جسم وجانی است که در راه خدا از دست داده اند پس چیزی کم ندارند که با این یادبودها جبران شود. بازماندگان آنها هم همینگونه اند چون این فرزند برای پدر و مادر شهید ذخیره و سرمایه ای است در درگاه الهی.


آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: نقش این یادواره شهدا برای خود ماست، این یادواره ها مسیر حرکتی و برنامه های ما را دربرابر دین وخدا برای ما مشخص میکند نقطه ی نهایی هدفمند جریان انقلاب و مسئولیت نظام را برای ما تبیین میکند تا در فراز ونشیب های سیاسی این هدف ها را فراموش نکنیم.


ایشان در تبیین وضعیت کنونی جوانان ما تاکید کردند: آن نسلی که دفاع مقدس را درک کرده اند و امروز محورحرکتی جامعه اند آنچه با آن روبرو می شوند کشوری است که در عرصه ی بین الملل در گیری و نا سازگاری هایی با معادله بندی های امروز دنیا دارد ر عرصه های اقتصادی هم جریان اقتصادی پر فراز و نشیب با ده ها مشکل ازنظر تولید و اشتغال و مدیریت معیشتی مردم مواجه است.


آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: اما ما در وسط جاده و حرکتیم به سمت نقطه ی علوی و یادواره ی شهدا برای این جوانان بیست و بیست و دو ساله مسئله را روشن میکند که ماهیت نظام وانقلاب ما چیست. برای نسل اول و دوم هم ممکن است اینها در کشاکش زندگی این مسائل را فراموش کرده باشند و این یادواره شهدا این موضوعات را به آنها یادآوری میکند.انقلاب ما همه چیز را بهم زد تا یک سکوی پرش ایجاد شود ویک بستر سیاسی اجتماعی بوجود بیاید و در این بستر بخشی از انسانهای مومن حاکمیت حجت امام زمان(عج) را لمس کنند و این حاکمیت را توسعه دهند و بستری را ایجاد کنند برای ظهور امام زمان(عج).


ایشان در اهمیت برگزاری یادواره شهداء بیان داشتند: گسترش نظام ما میخواهد سبب ایجاد بستر ظهور و فرج امام عصر(عج) شود ولذا همه ی مستکبرین جهان بر سرما ریخته اند و نمی گذارند ما این بستر را کاملا درست کنیم امام علیرقم این مسائل امروز ما قوی تریم و آنها ضعیف تر و ذلیل تر. اگر بنا شد این جوان ما اینگونه برداشت کند دقیقا پای خود را جای پای شهید گذاشته است.یادواره ی شهید مسیر حرکت را برای ما روشن می کند و این گرد و خاک در جاده را برای ما کنار می زند وجاده را برای ما مشخص میکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی