۱۴۰۳ شنبه ۰۸ ارديبهشت

مصاحبه با معاون فرهنگی دفتر آیت الله علم الهدی !!

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 

در این راستا، یکی از شبکه های تلویزیونی مخالف انقلاب اسلامی که در خارج از کشور فعالیت می کند، اقدام به پخش مصاحبه ای سراسر ساختگی با «معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه مشهد» کرده است. در توضیح کذب بودن این مصاحبه باید گفت که اصلا دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دارای ساختار سازمانی که در آن «معاون فرهنگی» یا «هر معاونت دیگری» قرار داشته باشد، نیست. 

به گزارش بخش پاسخ به شایعات Alamolhoda.com مدتی است طرح ترور شخصیت آیت الله علم الهدی توسط رسانه های معاند و غیر ارزشی کلید خورده و به خیال خود با انتشار اخبار کذب و تقطیع جملات ایشان قصد دارند تا ذهن مخاطب را از اصل موضع و منطق ایشان منحرف کنند و همچنین در سایه جو رسانه ای بوجود آمده، افکار عمومی را نسبت به مسائل روز جامعه و مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که گریبان ملت را گرفته و مدیران مسئول نیز در بی توجهی و کم توجهی غوطه ور مانده اند، مغفول گرداند.
در این راستا، یکی از شبکه های تلویزیونی مخالف انقلاب اسلامی که در خارج از کشور فعالیت می کند، اقدام به پخش مصاحبه ای سراسر ساختگی با «معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه مشهد» کرده است.
در توضیح کذب بودن این مصاحبه باید گفت که اصلا دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دارای ساختار سازمانی که در آن «معاون فرهنگی» یا «هر معاونت دیگری» قرار داشته باشد، نیست.

بخشی از فیلم مذکور:

با توجه به وجود فضای غبار آلود شایعات در فضای رسانه ای بخصوص فضای مجازی، مخاطب فهیم و فرهیخته رسانه بهتر است مطالب، مواضع و نظرات آیت الله علم الهدی را از منابع اصیل همچون سایت شخصی ایشون دنبال کند.

نظرات (۱)

سلام متاسفانه الان خیلی مطلب تو تلگرام و اینستا از سخنان ایشون گذاشتن خواهش میکنم شما هم با گذاشت پاسخ صریح به این شایعات در فضای مجازی حرکتی انجام بدید مخصوصاً در تلگرام...حتی رهبرمون صحبتی بکنن تا مردم بفهمن..الان حتی فیلمهایی از امام جمعه های شهرهای دیگه ساختن به دروغ جلوی این شایعات رو بگیرید.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی