۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با بسیج مهندسین

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ق.ظ

هر حکومتی غیر از حکومت الله طاغوت است
دشمنان ما قبل از خود ما فهمیدند که هر حکومتی غیر از حکومت الله طاغوت است واین دکترین ما امروز در عرصه ی سیاست و توسعه ی آن یعنی جمع شدن سفره ی استکبار از روی زمین واین اصل مسئله ی ماست. همه ی دنیا بسیج شدند ما را به خاطر همین دکترین از بین ببرند ودشمن با همه ی ابعاد وجودی اش به جنگ ما آمده است
دیدار با بسیج مهندسین، دفتر امام جمعه مشهد
صبح امروز آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با بسیج بعد از تبریک هفته بسیج به حاضرین بیان کردند: لازمه ی دین باوری در عرصه ی زندگی جدی گرفتن مجموعه ی برداشت ها و تکالیف دینی است. یک موقع خیال می کنیم دین هست که این دین تخیلی آمیخته با مراسم است کما اینکه در مسیحیت امروز این نکته مشهود است و دین در زندگی آنها نقشی ندارد.

ایشان در تبیین دین در بین مردم افزودند: در بین مسلمانان هم عده ای دینشان دین تخیلی هست و تنها در خط توسعه ی مادی هستند و خیال میکنند خدایی هست و پیغمبری آمده و قرآنی آورده است و تنها در گیر مراسمات دینی مانند عاشورا و... هستند، اما دین باورمند دینی است که ابعادش همه ی زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد وتمام جریانات آن جریان الهی است ودر تمام زندگی فرد تاثیر دارد.


آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: ما در تکلیف دینی خود تابع هرسیاست و حکومتی نیستیم ما حاکمیتی جز حاکمیت الله را قبول نداریم  چون سلطه ی بشر بر انسان بت پرستی است. توحید یعنی حاکمیت الله ولی اجرای حاکمیت الله نیازمند مظهر الله است ومظهر الله امام معصوم(ع) است. ما در حال حاضر که دسرسی به امام معصوم(ع) نداریم باید به حجت آن رجوع و از آن تبعیت کنیم. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت معصوم که همان حاکمیت الله است بت پرستی و طاغوت است.


ایشان در بحث حکومت تاکید کردند: دشمنان ما قبل از خود ما فهمیدند که هر حکومتی غیر از حکومت الله طاغوت است واین دکترین ما امروز در عرصه ی سیاست و توسعه ی آن یعنی جمع شدن سفره ی استکبار از روی زمین واین اصل مسئله ی ماست. همه ی دنیا بسیج شدند ما را به خاطر همین دکترین از بین ببرند و دشمن با همه ی ابعاد وجودی اش به جنگ ما آمده است.


آیت الله علم الهدی در بیان اختلاف امام (ره) و بازرگان افزودند: اختلاف امام(ره) با بازرگان همین بود، بازرگان انسان خوبی بود اما می گفت شما با بیرون راندن شاه کار خود را کردید پس بروید کنار ما با دنیا مملکت داری کنیم ولی بدون جنگ با دنیا اما امام(ره) گفتند ما آمده ایم حرف جدید در دنیا بزنیم و بشر به دنبال این حرف بیاید و زمینه فراهم شود برای ظهور امام زمان(عج).


ایشان در ادامه تاکید داشتند: آنچه در دنیا قدرت برای ما ایجاد کرده و 35 سال است در دنیا مقابل قدرت ها ما را نگهداشته است همین جریان بسیج است.دشمن تمام امکانات ما را می شناسد و ارزیابی می کند وما می دانیم با تمام تجهیزات نسبت به دشمن ضعیف تر هستیم وآنچه برای دنیا چشم پرکن است و قدرت ارزیابی را ازدشمن می گیرد بسیج است چون بسیج یعنی یک ملت.یک ملت را چگونه می توان بر اندازی کرد وقتی جریان بسیح در جامعه برقرار است؟


آیت الله علم الهدی با اشاره به قدرت بسیج افزودند: این ناتوانی در ارزیابی قدرت بسیج باعث می شود جلوی هرگونه تهاجم گرفته شود. لذا موقعیت شما موقعیت کمی نیست چون شما نیروی فناور بسیج هستید و شما بودید که روی اروند رود پل زدید آنهم کمتر از 24 ساعت.دشمن همه ی مسائل ما را در هشت سال دفاع مقدس تا کنون دیده و درعین حال جرات نزدیک شدن به کشور ما را ندارند چون نمی دانند بسیج چیست و قدرت آن را نمی توانند ارزیابی کنند.


ایشان در انتهای سخنان خود بیان کردند: اصل قضیه این است که دشمن با تمام قدرت مقابل ما ایستاده و امکان واقعی ما عنایت پروردگار و امام زمان(عج) و امکان ظاهری ما شما هستید واین است که دشمن را وحشت زده کرده است ولذا معادله بندی دشمن از بسیج بیشتر از معادله بندی ما از بسیج است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی