۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

پسر آهنگران و پسر مطهری هر دو هنوز پسرند!

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

🔹به این نشانی که حاج صادق عزیز روز نیست که خون دل نخورد از دست محمدعلی و بارها به من گفته علی رضا محمدعلی را نصیحت کن و من فقط دعا کرده ام که آینده اش ختم به خیر شود. پسر مطهری هم لابد اگر پدرشان در این سالها زنده بود مثل حاج صادق خودمان حرص می خورد.

پسر آهنگران و پسر مطهری هر دو هنوز پسرند!

علیرضا قزوه، در واکنش به توهین حجت الاسلام آهنگران به آیت الله علم الهدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

🔹به این نشانی که حاج صادق عزیز روز نیست که خون دل نخورد از دست محمدعلی و بارها به من گفته علی رضا محمدعلی را نصیحت کن و من فقط دعا کرده ام که آینده اش ختم به خیر شود.

🔹پسر مطهری هم لابد اگر پدرشان در این سالها زنده بود مثل حاج صادق خودمان حرص می خورد.

🔹آن طرف ماجرا اما یک آیت الله بزرگ و انقلابی ست که نشان داده در موضع گیری هایش با روحانی و هاشمی و خاتمی و... همفکر نیست و انتقادهای بجایی هم داشته و همواره مدافع راستین ولایت فقیه بوده و برخلاف آیت الله های بی خیال و سکولار دور و برمان این آیت الله نه صاحب حقوق نجومی است که حتی فیش حقوقی اش را هم منتشر کرده و نه آقازاده هایش از بیت المال چریده اند.

🔹دمش گرم که آنقدر قدرت دارد و آنقدر پشتًوانه مردمی که صد تا از این بچه طلبه های نوچه ی این و آن و حتی بزرگترهاشان حریفش نشوند. این چندمین پست توهین ثقه الاسلام محمدعلی به یک آیت الله بزرگ است و اگر بزرگترهای دولتی اش را هم بیاورد حریف نمی شوند و عرض خود می برند و ... همان طور که دولت آریامهر دوستدار امریکا و دارای روابط حسنه با انگلیس هم حریف یک آیت الله به نام سید روح الله موسوی خمینی نشد!!!

🔹هر که نداند ما که می دانیم آیت الله علم الهدی به جرم داشتن بصیرت بالا و روحیه ی عدم سازش با فتنه گران هدف تهمت های یک مشت آدم بی موضع دمدمی مزاج قرار گرفته ... و به کوری چشم فتنه گران ٨٨ و ٩٥ بله ایشان امامزاده ی زنده اند و ما از این زنده دلان انقلابی که سید و پاک نژاد هم هستند کم نداریم.

telegram.me/joinchat/A8Qmszv6XYazBsrEzwdqTQ

نظرات (۲)

سلام بنده بعنوان کسی که در همه موارد موافق ایشون نیستم ولی کاملا در مورد مسایل اقتصادی و هویت مذهبی شهر مشهد باهاشون موافقم حتی با ساختن آسمان خراشها در کنار اماکن متبرکه مخالفم نوعی از معنویت زدایی در اون حس میشه ! بعنوان مثال در بیت الله الحرام ! تاکید میکنم همه نظرات رو شاید قبول نداشته باشم اما یک عده پشت خواسته های تظلم خواهی مردم پنهان شدن و منافع شخصی خود رو تامین میکنند نه ربطی به کوچه و بازار و مردم دارند نه تشکیلات ساختاری حکومت ! ‍ البته واجبه که با گوش دادن به حرفهای مردم و تامین اقتصاد و شغل و ازدواج و مسکن میدون رو ازشون گرفت اون وقت خواهید دید مردم چی میخوان و چی نمیخوان اما آدم بیکار دنبال کارهای بیهوده میره گوششم بدهکار ممکنه نباشه !!!!!!!
این لطف حضرت حق بود که چهره واقعی علی مطهری آشکار شد در احادیث هم داریم به اثر تکرار و کثرت گناهان کار انسان در انتها به دشمنی اهل بیت علیهم السلام می رسد ، این که گفتند امام رضا علیه السلام حریم ندارند اوج کوتاه فکری این نماینده رو رسوند و عده ای که در تهران به لیست مورد حمایت بی بی سی رای دادند باید با کمی تامل زوایای حرکات اکثر این نماینده های لیست رو نگاه کنند و متوجه بشوند رای امانت و حق الناس است یعنی چه؟ . ضمن تشکر از مواضع برخورد با مصادیق فساد مانند بی حجابی ، کافه قلیان و کنسرت و . . . آیت اله علم الهدی ، امیدواریم مشهد همچنان پیشتاز عرصه های مختلف اسلام ناب باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی