۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

   

اگر شما جوانان را به سمت جبهه ی انقلاب اسلامی سوق ندهید آنها به سمت دشمن می روند. برکت وجود شما سبب شده از نفوذ جریانهای تکفیری در مرزها جلوگیری شود. در این مسیر اگر بی تفاوت باشید کمک به عداوت با رسول الله(ص) می کند.

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با جمعی از علما اهل سنت استان های گلستان، خراسان و سیستان و بلوچستان بیان داشت: زیادت امام هشتم(ع) به عنوان بضعه ی پیغمبر (ص) معادل ۱۰۰۰ حج است و خوشبختانه شما موفق به این مهم شدید. پیامبر(ص) میفرماید بضعه ای از من در سرزمین خراسان دفن خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: دو نفر نزد حضرت رسول(ص) تعبیر یه بضعه شدند حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع). بضعه به معنای بخشی از وجود شخص است که سرمایه ی وجودی شخص است. دوعضو از بدن تعبیر به بضعه می شوند قلب و کبد که وجود و بقای انسان وابسته ی این دو عضو است.
وی گفت: امام رضا(ع) باعث بقا و دوام پیغمبر(ص) است لذا ایشان تعبیر به بضعه شده اند و علتش این است زمان و سیره ی امام رضا(ع) نقطه ی عطف برای اسلام است.


امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: وجود امام رضا(ع) و مقابله ایشان با تمام شبهاتی که نهله ها ایجاد کرده بودند بساط این شبهات ماده گرایانه یونانی را جمع کرده و ترویج اندیشه های توحیدی را بین مسلمین بیشتر کرد.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه ی جهانی با حرکتی ازسمت استکبار و آمریکا مواجهیم چون جبهه ی مستقیم آنها در برابر شخص پیغمبر است و این اهانت ها و کاریکاتور کشیدن و... گواه بر این براندازی پیغمبر(ص) است و در این مسیر با هر جریانی که در تثبیت پیامبر(ص) و اندیشه ایشان قدم برمیدارد مقابله میکنند.
وی گفت: اگر مسلمین پایبند به مسایل دین باشند استکبار برآنها مسلط نمی شوند پس جریان استکبار ابتدا باید سفره ی دین را در بین مسلمین جمع کند و شما باید مقابل این نقشه و نفوذ استکبار بایستید.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: استکبار با استخدام عده ای میخواهد با جنایاتی که آنها میکنند چهره اسلام و پیامبر را مخدوش کند. اگر شما جوانان را به سمت جبهه ی انقلاب اسلامی سوق ندهید آنها به سمت دشمن میروند. با اعمال جریان های تکفیری، مسلمانی میشود مسلمانی را کشتن و جگر او را به دندان گرفتن. این چهره را اگر چهره پیغمبر(ص) نشان دهند سبب سقوط پیغمبر و اسلام است.

آیت‌الله علم‌الهدی در انتها خاطرنشان کرد: برکت وجود شما سبب شده از نفوذ جریانهای تکفیری در مرزها جلوگیری شود. در این مسیر اگر بی تفاوت باشید کمک به عداوت با رسول الله(ص) میکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی